مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11951

رژیم غذایی مدل های معروف

در این مقاله سعی داریم در مورد رژیم غذایی مدل های معروف و همچنین فلسفه مصرف غذایی آنها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم ...

مدلینگ یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیای فشن است که اکثر خانم‌ها و آقایان به‌دنبال آن هستند اما مسئله‌ای که باید بدانید این است که مدل شدن به همین راحتی نیست. قبل از هر چیزی باید بدانید که مدل کیست و شرایط مدل شدن و استاندارهای مدلینگ چیست؟ زمانی که فاکتورهای مدل شدن را در خود دیدید و وارد صنعت مدلینگ شدید لازم است که برای ماندن در این حرفه، بیش از گذشته به ظاهر خود توجه کنید. بنابراین بد نیست که نگاهی به ورزش‌ مدل‌های معروف و تغذیه آن‌ها داشته باشید. در مقاله قبلی در مورد ورزش‌ مدل‌های معروف صحبت کردیم؛ در این مقاله سعی داریم در مورد رژیم غذایی مدل‌های معروف و همچنین فلسفه مصرف غذایی آن‌ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با وبلاگ مد و فشن برندکده همراه باشید.

انواع رژیم غذایی مدل های معروف

مدل های معروف اغلب برای اینکه زیبایی اندام خود را حفظ کنند از رژیم های خاص غذایی استفاده می کنند. در ادامه به انواع رژیم غذایی مدل‌های معروف اشاره کرده ایم:

1)    رژیم غذایی مارتا هانت پروتئین

یکی از شخصیت های معروف بنام مارتا هانت در هر وعده اصلی خود سعی می کند که از پروتئین ها استفاده نماید به این صورت که در وعده صبحانه از تخم مرغ و همچنین ماست یونانی، وعده ناهار سوشی و در وعده شام نیز از جوجه، سالمون و یا گوشت به همراه کربوهیدرات های سالم و سبزیجات حاوی فیبر را مصرف می نماید. این مدل معروف برای میان وعده های خود از کره بادام و یا کره بادام زمینی استفاده می نماید. لازم به ذکر است مارتا با انجام تمرینات ورزشی سنگین خود سعی می کند که کالری مازاد را بسوزاند.

2)    رژیم غذایی کریسی تیگن - تغذیه پاک

این مدل معروف سال ها پیش تغذیه سبک یا تغذیه پاک را در توئیترش ترویج کرد و اعلام داشت که رژیم گرفتن با محرومیت های غذایی همراه است. او در مورد فلسفه تغذیه بیان کرد که این مواد غذایی، محصولات سنگین، دلچسب        و همچنین فاسد شونده هستند که در ما در برنامه غذایی خود از آن استفاده می نمایم. کریسی از رژیم پروتئین های فرآوری شده خوشمزه و مزه دار شده و همچنین کربوهیدرات های که دارای مزه و رنگ بسیار خوبی هستند نیز استفاده می نماید.

 رژیم غذایی کریسی تیگن

 

3)    رژیم غذایی آدریانا لیما

آدریانا لیما به افراد مشهور دیگر توصیه می کند که در رژیم غذایی خود به هیچ عنوان تنها مایعات مصرف نکنند و یا بیش از حد به خود گرسنگی ندهند. آدریانا زمانی این موضوع را ارائه کرد که به منظور آمادگی نمایش سالانه، در طی روز دوبار تمرین دارد و تنها به مدت نه روز مایعات پروتئینی نیز مصرف می نماید و به هیچ عنوان از محصولات غذایی جامد استفاده نمی کند. وی در ادامه بیان می کند که دوازده ساعت قبل از نمایش مایعات مصرف نمی کند تا از این طریق در کنار رژیم غذایی خود بتواند هشت پوند کاهش وزن داشته باشد.

4)    رژیم غذایی بلا حدید - در کنار تمامی غذاها پنیر کباب شده

بلا حدید، مدل معروف، در یکی از پست های خود اعلام داشت که رژیم غذایی او به این صورت است که هر روز از ساندویچ پنیر کباب شده و همچنین سیب زمینی سرخ شده استفاده می نماید.

5)    رژیم غذایی کندال جنر - احساس بهتر با بهتر خوردن

رژیم غذایی مدل های معروف مانند کندال جنر به این صورت است که او در سال دوهزارو پانزده میلادی در صفحه شخصی خود در خصوص برنامه رژیم غذایی اظهار داشت که:

بخش بزرگی از رژیم غذایی اختصاص به تغذیه سالم دارد. زمانی که شما خوراکی های مورد نیاز بدن را به صورت صحیح مصرف نمی کنید، اثرگذاری آن را در تمرینات ورزشی مشاهده خواهید کرد. جنر بیان کرد که به پاستا علاقه زیادی دارد اما با مصرف آن احساس خستگی می کند پس از مصرف آن صرف نظر میکنم. در رژیم غذایی خود از تخم مرغ، بلغور جوی دوسر و همچنین آووکادو استفاده می نمایم و سعی می کنیم که روز خود را با این مواد غذایی آغاز نمایم. وی گفت زمانی حس بهتری دارم که محصولات غذایی بهتر را مصرف نمایم.

6)    رژیم غذایی کیت آپتون - مواد غذایی سالم و پاک مصرف نماید

کیت آپتون که یکی دیگر از مدل های معروف است در رژیم غذایی خود از شکر و همچنین فرآورده های غذایی کمتری استفاده می نماید و علاوه براین سعی می کند که پروتئین ناچیزی را در هر وعده غذایی مصرف نماید. رژیم غذایی مدل های معروف مانند تمامی رژیم های دیگر گاهی اوقات شیرینی جات کمی را در بردارد. شیرینی مورد علاقه ی کیت دونات است که بعد از مصرف آن می تواند مجدداً رژیم سالم و مناسب خود را ادامه دهد.

7)    رژیم غذایی تس هالیدی

این مدل معروف سایز بیست و دو که در زمینه نگرش مثبت اندیشی به بدن بسیار فعال است، به این صورت منتقدین را نسبت به خود به گلوله می بندد که عاشق بدن خود است. او اظهار می دارد که می دانم دارای اضافه وزن هستم اما می خواهم به تمامی بانوان آموزش دهم که با واقعیت های موجود در خود کنار بیایند و همان چیزی که هستند را دوست بدارند.  

8)    رژیم غذایی کارلی کلاوس - حذف شکلات Oreos و ماهی قرمز

در رژیم غذایی مدل های معروف نظیر کارلی کلاوس باید گفت که وی در سال دوهزار و پانزده میلادی اظهار داشت که به اصالت غرب میانه ی علاقه ی زیادی دارم اما آنها از رژیم غذایی ناسالم پیروی می نمایند. کاهش مصرف گلوکز و همچنین استفاده از سبزیجات در دوره نوجوانی سبب گردیده که وی از میزان انرژی دریافتی و همچنین محصولات غذایی آگاهی کاملی را داشته باشد. کارلی در مورد رژیم غذایی خود بیان کرد که شکلات Oreos و همچنین ماهی قرمز را حذف کردم و نان تست آووکادو و سالاد کلم پیچ را به برنامه غذایی خود اضافه کردم. این تغییرات سبب گردید که انرژی بدن من مضاعف شود و خوراکی های که مصرف می کنم حال مرا بهتر نماید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26827 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار