مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11417

بلا حدید سفیر زیبایی دیور

ایزابلا خیر حدید معروف به بلا حدید سوپر مدل آمریکایی در 9 اکتبر 1996 متولد شد. محمد حدید پدر بلاحدید اصالتی فلسطینی دارد و از موفق ترین مشاوران املاک ایالت امریکاست؛ مادرش یولاندا فاستر مدل سابق.

ایزابلا خیر حدید معروف به بلا حدید سوپر مدل آمریکایی در 9 اکتبر 1996 متولد شد. محمد حدید پدر بلاحدید اصالتی فلسطینی دارد و از موفق ترین مشاوران املاک ایالت متحده است؛ مادرش یولاندا فاستر مدل سابق. بلا حدید تحصیلات خود را در رشته عکاسی گذرانده ولی بدلیل علاقه شخصیش از سال 2014 با خواهربزرگش جی جی حدید همراه شد و قدم به عرصه مدلینگ گذاشت.  او همچنین یک برادر به نام انوار دارد. انوار حدید مدل 18 ساله خانواده حدید است که در کنار دوخواهرش در عرصه مدلینگ در حال فعالیت می باشد. بلا حدید در سال 2016 از طرف سایت مدل دات کام بعنوان بهترین مدل انتخاب شد. از دوستان مشترک بلا و جی جی می توان کندال جنر را نام برد که او نیز از ستارگان ویکتوریا سکرت میباشد.  

بلا حدید و خواهرش

او بعنوان فردی مسلمان مخالف سیاست های جدید ترامپ در مورد مسلمانان است و در مصاحبه ای اعلام کرده که به مسلمان بودنش افتخار می کند و خواستار رفع قوانین تبعیض آمیز علیه مهاجرین است.

بلا حدید در لباس برندهای مختلف از جمله برند گوچی، فندی، میومیو، ورساچه، ژیوانشی و ... دیده شده است. جی جی حدید فرشته ویکتوریا سکرت که در سال 2016 در کنار خواهرش بلا حدید بعنوان ستارگان ویکتوریا سیکرت ظاهر شدند و از آن پس بلا مورد توجه زیادی قرار گرفت. بلا حدید در مت گالا 2018 لباسی از برند کروم هارتس به تن کرد .

بلا حدید در مت گالا 2018

همچنین بلا حدید بعنوان سفیر زیبایی برند دیور بارها در ویدوئوهای آرایشی این برند دیده شده و به تازگی با کمپین تبلیغاتی بولگاری همکاری خود را آغاز کرده است.

مطالعه کنید: نگاهی به میکاپ سلبریتی ها در مت گالا 2019

بلا حدید

استایل بلا نیز شبیه خواهرش جی جی است. وی رنگ مشکی را به سایر رنگها ترجیح میدهد و اگر به استایل او دقت کنید حتما یک بخش از لباس یا اکسسوریش مشکی است و حتما یک کت یا بلوز زنانه روی لباسش می پوشد اصطلاحا لایه ای لباس می پوشد؛ این سبک لباس ظاهری رسمی به استایل او می دهد. بلا حدید هر لباسی که مورد علاقش باشد می پوشد و خیلی منتظر نمی ماند که فصل مناسب آن لباس برسد. بلا حدید معمولا کتانی های نایک و ونس را ترجیح می دهد و در استایل روزانه اش از آنها استفاده می کند.

بلاحدید

بلا حدید که مدتی را با خوننده مشهور کانادایی د ویکند در ارتباط بود در نوامبر سال گذشته به این رابطه پایان داد. بلا حدید اینچنین اعلام کرده که بدلیل مشغله کاری ازهم جدا شده اند و آنها هنوزهم عاشق هم هستند این درحالیست که ویکند با سلنا گومز وارد رابطه جدیدی شده است. بلا بعد از انتشار عکسهایی از ویکند و سلنا، سلنا را از لیست دوستان اینستاگرامش آنفالو کرد و اینگونه  که به نظر میرسد از رابطه این دو نفر اصلا راضی نیست.

بلا حدید
 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار