مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

ثبت نام و ساختن حساب کاربری در شبکه اجتماعی برندکده بسیار ساده است (اگر قبلا حسابی نساخته اید)، کافیست یک نام برای برند، مزون یا فروشگاه خود انتخاب کنید ...

برای ثبت برندتان در برندکده لازم است ابتدا در برندکده ثبت نام کنید بعد از ثبت نام در برندکده  وارد پنل کاربریتان شوید . (فراموش نکنید که ایمیلتان را حتما تایید کنید در صورتیکه ایمیلی برای شما ارسال نشده بود ارسال مجدد را بزنید.)

برای ثبت برندتان  وارد بخش مجموعه جدید شوید با صفحه ای شبیه تصویر زیر مواجه می شوید .

 همانطور که مشاهده می کنید این بخش دارای 3 بخش مجزا (معرفی، نمایش،راه های ارتباطی) می باشد.

 

 در تب معرفی نام برندتان را به فارسی بنوسید نوع فعالیت مجموعه و برندتان را مشخص می کنید (تولید کننده، نمایندگی فروش،مزون و ...). اگر مجموعه شما زیر مجموعه برند خاصی است لازم است در بخش زیر مجموعه برند آن برند را مشخص کنید. در قسمت بعدی توضیح مختصری از نوع فعالیت برندتان را ذکر کنید.( بعنوان مثال تولید کننده کیف و کفش) در بخش معرفی برند لازم است که تاریخچه و داستان برندتان را که چه فعالیتی دارید در چه سالی شروع به فعالیت کرده اید و درکجا، را ذکر کنید. در بخش هشتگ، کلماتی را که می خواهید با سرچ آن در جستجوی کاربران قرار بگیرید را بنویسید(بعنوان مثال: کیف,کیف زنانه و ...).

در تب نمایش باید لوگوی مخصوص برندتان را وارد کنید (سایز لوگو 400*400) و ترجیحا از نوع فایل jpg استفاده شود.

در تب راه های ارتباطی لازم است جنسیت مجموعه تان( مردانه، زنانه،بچگانه و ...) حوزه فعالیتی (اسپرت، مجلسی و ...) آدرس صفحات اجتماعی آدرس دفتر مرکزی و تلفن تماس دفترتان را وارد کنید و سپس دکمه ذخیره را بزنید تا برند شما ثبت شود.

لازم بذکر است که برند شما ابتدا باید قبل از نمایش توسط مدیر برندکده تایید شود و سپس در برندکده نمایش داده شود.

تا کنون 26811 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار