مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11914

از جایزه‌ی LVMH سال ۲۰۲۱ چه خبر؟

موسسه‌ی LVMH فینالیست‌های مرحله‌ی نیمه‌نهایی جوایز ۲۰۲۱ خودش را اعلام کرده و قرار است که این ۲۰ برند و طراح از تاریخ ۶ تا ۱۱ آوریل در وبسایت LVMHprize.com آثار خود را ارائه دهند. هیئت داوران ک ...

موسسه‌ی LVMH فینالیست‌های مرحله‌ی نیمه‌نهایی جوایز ۲۰۲۱ خود را اعلام کرده و قرار است که این ۲۰ برند و طراح از تاریخ ۶ تا ۱۱ آوریل در وبسایت LVMHprize.com آثار خود را ارائه دهند. هیئت داوران که از ۷۰ متخصص حیطه‌ی فشن تشکیل شده، از بین این ۲۰ برند و طراح، ۸ فینالیست را انتخاب خواهد کرد. اما نکته‌ی جالب مراسم امسال این است که در وبسایت ذکر شده مخاطبین و افراد معمولی هم حق رای دارند و می‌توانند از شرکت‌کننده‌ی مورد علاقه‌ی خود حمایت کنند.   

جایزه‌ی LVMH از سال ۲۰۱۴ توسط این کمپانی لاکچری بنیان‌گذاری شده و برنده‌ی جایزه‌ی اصلی هرسال ۳۰۰ هزار یورو وجه نقد از سوی این کمپانی دریافت می‌کند و توسط متخصصین ‌LVMH تعلیم می‌بیند. سیمون ژاکموس و مارین سر از برندگان پیشین این جایزه بوده‌اند. سال گذشته هم به خاطر شرایط بحرانی کرونا این جایزه بین فینالیست‌ها تقسیم شد و هرکدام مبلغ ۴۰ هزار یورو دریافت کردند.  

جایزه‌ی دیگر این کمپانی Karl Lagerfeld نام دارد که برنده‌ی آن مبلغ ۱۵۰ هزار یورو و یک سال مشاوره‌ی تخصصی  از LVMH دریافت می‌کند. در کنار این دو جایزه، ‌LVMH هر سال از سه فارغ‌التحصیل دانشگاه‌‌های فشن هم حمایت می‌کند و به آ‌نها فرصت کارآموزی یک ساله در یکی از برندهای خود را می‌دهد. LVMH برندهایی همچون دیور، لویی ویتون و تیفانی را مدیریت می‌کند.  

جایزه‌ی Karl Lagerfeld

دلفین آرنو (Delphine Arnault)، یکی از مدیران ال وی ام اچ،‌ از رکورد شرکت در مسابقه‌ی امسال خبر داده و گفته نزدیک به ۱۹۰۰ نفر از ۱۱۰ کشور در مسابقه‌ی امسال شرکت کرده‌اند. شرکت کنندگان از کشورهایی همچون نیجریه، چین، کره‌ی جنوبی، لبنان و کلمبیا آثار خود را برای LVMH Prize ارسال کردند که رویداد امسال را به رویدادی متفاوت از نظر تنوع نژادی و ملیتی تبدیل کرده است.  

دلفین در ادامه‌ی صحبت‌هایش از توجه شرکت‌کنندگان این دوره به رنگ‌های جذاب، مواد اولیه و پارچه‌های نوآورانه، پارچه‌های بافتنی و در نهایت امید به آینده‌ای روشن در آثارشان گفته. توجه به مد پایدار و حفاظت محیط زیست هم وجه مشترک همه‌ی این ۲۰ برند و طراح منتخب است.   

دلفین آرنو

۸ طراح لباس زنانه، ۵ طراح لباس مردانه، ۶ طراح لباس بدون جنسیت و یک طراح لباس مردانه و زنانه به مرحله‌ی نیمه‌نهایی راه پیدا کرده‌اند که همگی بین ۲۵ تا ۳۹ سال سن دارند. دلفین آرنو به توجه به استعدادهای جوان و نژادها و ملیت‌های متفاوت در این دوره اشاره کرده که انتخاب نائومی اوساکا به عنوان سفیر این دوره هم نمایانگر همین رویکرد است. نائومی اوساکا تنیسوری جوان و سیاهپوست است که در چند سال اخیر به قهرمانی مسابقات بسیاری دست پیدا کرده است.  

شرکت در جوایز LVMH تنها به صورت آنلاین امکان پذیر است و شرکت‌کنندگان باید زیر ۴۰ سال سن داشته باشند و در کارنامه‌ی کاری خود حداقل دو کالکشن طراحی کرده و فروخته باشند.  

در ادامه می‌توانید با طراحان لباس و برندهایی که به مرحله‌ی نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند آشنا بشوید 

برندگان مرحله نیمه نهایی جایزه LVMH

‏AGR by Alicia Robinson  

‏BIANCA SAUNDERS   

‏CHARLES DE VILMORIN   

‏CHRISTOPHER JOHN ROGERS   

‏CONNER IVES   

‏FEDERICO CINA   

‏KIDSUPER by Colm Dillane  

‏KIKA VARGAS   

‏LAGOS SPACE PROGRAMME by Adeju Thompson  

‏LUKHANYO MDINGI   

‏MIDORIKAWA by Taku Midorikawa  

‏NENSI DOJAKA by Nensi Dojaka  

‏POST ARCHIVE FACTION (PAF) by Dongjoon Lim  

‏RENAISSANCE RENAISSANCE by Cynthia Merhej 

‏RIER by Andreas Steiner 

‏RUI by Rui Zhou  

‏SAUL NASH   

‏SHUTING QIU   

‏TAAKK by Takuya Morikawa  

‏WED by Amy Trinh and Evan Phillips 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26757 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار