مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11907

ریحانا؛ زنی که به زنان با سایزها و رنگ پوست های مختلف اهمیت می دهد!

ریحانا بدون شک از آن دسته از هنرمندانی است که اگر جایی اسمش آورده بشود همه او را میشناسند و حداقل به یکی از آهنگ‌های او گوش داده‌اند! Robyn Rihanna Fenty در سال 1988 در باربادوس به دنیا آمد. موسیقی...

ریحانا بدون شک از آن دسته از هنرمندانی است که اگر جایی اسمش آورده بشود همه او را میشناسند و حداقل به یکی از آهنگ‌های او گوش داده‌اند! Robyn Rihanna Fenty در سال 1988 در باربادوس به دنیا آمد. موسیقی همیشه عضو جدایی ناپذیر زندگی این هنرمند بوده‌است! او در طول زندگی‌اش به ژانر‌های مختلف موسیقی از جمله هیپ‌هاپ، R&B و Reggae گوش می‌کرده و از سن کم از آواز خواندن لذت می‌برده‌است.  ریحانا در همین راستا، در مسابقه‌ی استعداد یابی دبیرستان خود شرکت می‌کند و موفق به کسب مقام اول می‌شود.

اما در سال 2004 بود که توانست توجه ایوان راجرز، یکی از آهنگسازان معروف را به خودش جلب کند که در نهایت منجر به بستن قراردادی با کمپانی Jay-Z شد و این بود شروع فعالیت حرفه‌ای ریحانا در صنعت موسیقی. اما ریحانا استعداد و خلاقیتش را در زمینه‌های دیگر هنر از جمله فشن و سینما هم نشان داده‌است! فیلم Ocean 8 یکی از فعالیت‌های وی در زمینه‌ي سینما می‌باشد.

در سال 2015 زمزمه‌هایی شنیده می‌شد که ریحانا جمله‌ی “School Kills” را برای راه اندازی خط لباسی خودش در نظر گرفته‌است و به دنبال خرید این اسم است! اما این خبر به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد چرا که عقیده داشتند جوانان بیشتر از قبل سعی در پیچاندن مدرسه خواهند کرد و تاثیر مخربی بر جوانان خواهد گذاشت.

در سال 2011 ریحانا با لاین لباس زیر و جین آرمانی همکاری کرد و در طی این همکاری کپسول کالکشنی را منتشر کرد که خود ریحانا در کمپین‌های تبلیغاتی  هر دو کالکشن حضور داشت.

سال 2013 او با برند بریتانیایی  River Island همکاری کرد و اولین کالکشن زنانه‌ی خود را ارائه داد که در هفته‌ی مد لندن به نمایش در آمد. ریحانا دو کالکشن دیگری را هم با این برند منتشر کرده‌است که هر 3 فراش موفقیت آمیزی داشتند.

ریحانا که از سفیران برند ورزشی پوما بود و در کمپین‌های این برند حضور داشته‌است، در سال 2014 به عنوان طراح خلاق لاین زنانه‌ی پوما انتخاب شد. به محض منتشر شدن این کالکشن، کتونی‌های مجموعه در عرض 3 ساعت به فراش رسیدند و تبدیل به یکی از محبوب‌ترین کفش‌های آن زمان شدند!

2016 سال پرباری برای این خواننده بود! ریحانا کالکشن عینکی را برای دیور طراحی کرد که اسم کالکشن هم ریحانا بود.  کالکشن فنتیx پوما هم در سال 2016  در هفته‌ی مد نیویورک ارائه شد، کالکشنی که از استایل خیابانی ژاپنی‌ها و استایل خود ریحانا الهام گرفته شده بود! اما این پایان همکاری پوما با این خواننده نبود و این دو برند دو مجموعه دیگری را هم به صورت مشترک ارائه دادند.

سال 2017 کمپانی LVMH با ریحانا قرار دادی بست تا برند آرایشی فنتی بیوتی را تاسیس کند. این برند با استقبال بینظیری مواجه شد و در اولین سال تاسیسش توانست حدود 500 میلیون یورا فراش داشته باشد. یکی از دلایلی که باعث محبوب شدن این برند آرایشی میان عامه‌ی مردم شد، تنوع رنگ کرم پودر‌های فنتی بود. این برند 40 طیف رنگی مختلف را برای مشتریانش ایجاد کرده‌است تا هر کسی، با هر رنگ پوستی بتواند از محصولات فنتی استفاده کند. این برند با گذشت زمان محصولات  آرایشی و بهداشتی متنوع‌تری و حتی محصولات مراقبت از پوست را هم به لاین آرایشی خود اضافه کرد. همه‌ی محصولات این برند در رنگ بندی متنوعی ارائه می‌شوند.

در سال 2018 ریحانا لاین لباس زیر فنتی به اسم Savage X fenty را هم راه انداخت که توجهش رای زنان با سایزها و رنگ‌های پوست متفاوت است. فشن شوهای این لاین همیشه شکوه و عظمت زیادی دارند و تبدیل به یکی از جذاب‌ترین فشن‌شوهای موجود شدند.

ریحانا باکمپانی LMVH برند لاکچری فنتی را تاسیس کرد اما طولی نکشید که خبر به پایان رسیدن این همکاری در آمد و در سال 2021 این برند به کار خود پایان داد.

لاین‌های لباس زیر و آرایشی و بهداشتی ریحانا همچنان با قدرت به فعالیتشان ادامه میدهند و باید دید این خواننده چه برنامه‌هایی چه در زمینه‌ي موسیقی و چه در زمینه‌ی فشن، برای سال‌های پیش را در سر می‌پروراند و با چه پروژه‌هایی قرار است ما را سورپرایز کند.

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26757 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار