مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11855

لیزو؛ الگوی زنان پلاس سایز

اگر به ستاره‌ها و اسطوره‌های زن دهه‌ی نود و سال‌های ۲۰۰۰ فکر کنید، زنانی لاغر و اکثرا سفیدپوست رو به یاد می‌آورید، اما امروزه این تصویر کاملا تغییر کرده و لیزو بعنوان بهترین سمبل این تغییر به حساب ...

اگر به ستاره‌ها و اسطوره‌های زن دهه‌ی نود و سال‌های ۲۰۰۰ فکر کنید، زنانی لاغر و اکثرا سفیدپوست رو به یاد می‌آورید، اما امروزه این تصویر کاملا تغییر کرده و لیزو به عنوان بهترین سمبل این تغییر به حساب می‌آید!  لیزو (Lizzo) خواننده‌ی سبک R&B، شاعر و ترانه‌سرای ۳۲ ساله‌ی امریکایی است که از سال ۲۰۱۳ کار خودش را شروع کرده. Melissa Viviane Jefferson که با نام هنری لیزو شناخته می‌شود، متولد شهر میشگان است و در کنار ترانه سرایی و خوانندگی به نوازندگی فلوت هم می‌پردازد. لیزو در 10 سالگی به همراه خانواده‌اش به تگزاس نقل مکان کرد و نوجوانی خود را در آن جا با خوانندگی و نوازندگی سپری کرد. پس از اتمام دانشگاه و فارغ‌التحصیلی از رشته‌ی موسیقی کلاسیک که تمرکزش بر فلوت بود، لیزو به مینیاپولیس رفت تا وارد صنعت موسیقی شود و در این راه یک سال را بدون خانه و در ماشین خود گذراند.

لیزو خواننده امریکایی

لیزو خواننده امریکایی

 لیزو شهرتش را از آلبوم Cuz I Love You که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، به دست آورده و از آن سال تا الان به عنوان یکی از موفق‌ترین خواننده‌های زن سیاهپوست شناخته می‌شود. لیزو تا به حال موفق به دریافت سه جایزه گرمی و یک جایزه‌ی بیلبورد شده و در مراسم گرمی سال ۲۰۲۱ توانسته در ۸ بخش نامزد دریافت جایزه شود! اما موسیقی تنها چیزی نیست که به شهرت لیزو کمک کرده و فشن و استایل پلاس سایز او هم در این سال‌ها مورد بحث قرار گرفته‌اند!

لیزو خواننده امریکایی

لیزو با استایل جسورانه و پر زرق و برقش از همان ابتدای شهرتش مورد توجه قرار گرفت؛ لیزو با بی‌توجهی به قوانین نانوشته‌ی جامعه و منتقدین، هر لباسی که از طرف جامعه برای زنان سایز بزرگ ممنوع شده را می‌پوشد و نشان می‌دهد که سایز نباید جلوی علاقه‌ی شما به فشن و خودتان را بگیرد! لیزو این روزها به شخصیت محبوب سوشیال مدیا تبدیل شده و با موسیقی و استایلش، همه‌ی دخترها، با هر سایز و نژادی را به پذیرفتن و دوست داشتن خودشان تشویق می‌کند! لیزو در تمامی ابعاد حرفه‌ی خود این پیام را منتقل می‌کند، به عنوان مثال اکثر رقاصانی که با او همکاری می‌کنند پلاس سایز هستند!

لیزو خواننده امریکایی

لیزو خواننده امریکایی

با این‌که لیزو از تجربه‌ی تلخش با برخی از طراحان لباس و برندهای فشن گفته؛ اینکه بسیاری به خاطر وزن و سایز او از همکاری با او خودداری کردند، همچنان برندهای بسیاری در صف انتظار طراحی لباس برای این خواننده‌ی امریکایی هستند! لیزو که از محبوب‌ترین سلبریتی‌های فرش قرمز مراسم های مختلف به شمار می‌رود، تا به حال لباس‌هایی از برندهای ولنتینو، ورساچه، ماسکینو و مارک جیکوبز را در این مراسم بر تن کرده. اما بی شک جرمی اسکات، مدیر هنری ماسکینو، طراح مورد علاقه‌ی لیزو به حساب میاد. دید هنری و سبک طراحی جرمی اسکات که طنازانه و متفاوت از بقیه‌ی برندهای لاکچری است با استایل جسورانه‌ی لیزو هماهنگی بسیاری دارد. این دو هنرمند رابطه‌ی دوستانه‌ای باهم دارند و لیزو برای کاور مجله‌ی ووگ هم به سراغ طراحی‌های اسکات رفت.

لیزو خواننده امریکایی

استایل جسورانه و جذاب لیزو به خوبی نشان می‌دهد که امروزه دیگر سایز، نژاد و جنسیت نمی‌تواند جلوی پیشرفت و موفقیت کسی را بگیرد و هرشخصی می‌تواند به اسطوره و ستاره تبدیل شود. درحقیقت او دقیقا همان کاری را انجام می‌دهد که اشلی گراهام مدل معروف سایز بزرگ قصد انجامش را دارد. 

لیزو خواننده امریکایی

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26811 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار