مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11639

درخشش ناگهانی سلبریتی ها در دهه دوم قرن 21

دهه دوم قرن 21 هم رو به اتمام است. دهه اوج فرهنگ پاپ، که شاید در سال های پیش رو هم این اوج تمام نشود و حتی بالاتر هم برود. دهه تکامل استایل های عجیب و با ارجاع به همان فرهنگ پاپ. دهه سلبریتی ها که ...

دهه دوم قرن 21 هم رو به اتمام است. دهه اوج فرهنگ پاپ، که شاید در سال های پیش رو هم این اوج تمام نشود و حتی بالاتر هم برود. دهه تکامل استایل های عجیب و با ارجاع به همان فرهنگ پاپ. دهه سلبریتی ها که لحظه به لحظه تعدادشان بیشتر میشد و رقم دنبال کننده های اینستاگرامشان بالاتر میرفت. در ادامه نگاهی گذرا خواهیم انداخت به 10 نفر از افرادی که صنعت فشن در ابتدای دهه، چندان توجهی به آنها نداشت، اما حالا مرکز توجه هستند.

 با مجله مد برندکده همراه باشید.

1 – کیم کارداشیان وست (Kim Kardashian West)

تا قبل از 2010، طراحان برجسته توجهی به کیم کارداشیان نداشتند و او تنها به عنوان ستاره ای در عرصه تلویزیون شناخته میشد و آدم چندان مهمی به حساب نمی آمد. اما آرام آرام با تمرکزی که مت گالا در سال 2013 بر او داشت و همچنین تصویری از او که بر روی جلد مجله ووگ قرار گرفت، شناخته شد و حالا افرادی مانند دوناتلا ورساچه و ریک اوونز، لباس های او را طراحی می کنند. اکنون کیم کارداشیان خود صاحب برند لوازم آرایش است و همچنین یکی از ستارگان فرش قرمز به حساب می آید.

افراد مشهور دهه 2010

2 – ریحانا (Rihanna)

ریحانا جزو افرادی محسوب می شود که در این دهه به طور ناگهانی شکوفا شد و مورد توجه قرار گرفت. ریحانا نه تنها به خاطر تغییر اساسی استایلش (از تاپ های کوتاه و شلوارهای جین چسبان به کت های گشاد بالنسیاگا) بلکه به عنوان اولین زن سیاه پوستی که برند اختصاصی خودش را -با نام LVMH- راه اندازی کرد، در مرکز توجه قرار گرفت و حتی باعث تغییر در تجارت لوازم آرایش و لباس زیر شد.

افراد مشهور دهه 2010

3 – جرد لتو (Jared Leto)

جرد لتو، جزو آن دسته از افرادی است که هر سال با استایلی جدید خودش را به نمایش می گذارد. اگر اسم او را در گوگل سرچ بزنید، با تصاویری متفاوت از لتو مواجه خواهید شد. جرد لتو به تازگی لباس های گوچی را به تن می کند؛ چه پیراهن های دارای بیانیه گوچی و چه لباس های چاپ دارش.

افراد مشهور دهه 2010

4 – مایلی سایروس (Miley Cyrus)

مایلی سایروس تا قبل از این دهه، فقط با هانا مونتانا شناخته می شد. همان استایل نوجوانی با جین چسبان و شال گردن و تاپ های تنگ مد روز. اما حالا دیگر برای خودش استایل منحصر بفردی پیدا کرده و با YSL همکاری می کند.

افراد مشهور دهه 2010

5 – ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham)

تا سال 2010 ویکتوریا بکهام همچنان اسم گروه سابقش [Spice Girls] را با خود یدک می کشید. اما او اصرار داشت تا هر چه سریعتر نامش را با عنوان دیگری بر سر زبانها بیاندازد. به همین دلیل برند خود را راه اندازی کرد و توانست تجارت رو به رشدی در این عرصه داشته باشد. البته در یکی دو سال اخیر با مشکلاتی مواجه شده است که به لطف همسرش دیوید بکهام، تاکنون تجارتش سرپا مانده است.

افراد مشهور دهه 2010

۶ – کیتی هولمز (Katie Holmes)

سر و صداها برای او زمانی به راه افتاد که پاپاراتزی ها از او در حالی که لباس زیری  گران قیمت و شیک از برند Khaite به تن داشت، عکس گرفتند و در فضای مجازی وایرال شد و باعث فروش بالای این لباس زیر در عرض تنها یک دقیقه شد.

افراد مشهور دهه 2010

۷ – ازرا میلر (Ezra Miller)

روزگاری این بازیگر آمریکایی با لباس عجیب و غریب پف دار مانکلرش، نقش کودکی خجالتی را در فیلم های هری پاتر بازی می کرد، اما در سال ۲۰۱۲ به بعد، علاقه اش را به فشن نشان داد و خود را تبدیل به یکی از افراد مشهور بر روی فرش قرمز کرد.

افراد مشهور دهه 2010

۸ – ویرجیل آبلو (Virgil Abloh)

همه چیز از آنجا شروع شد که تصویری از آبلو در کنار کانیه وست و دارو دسته اش در فضای مجازی پخش شد و آرام آرام تبدیل به یکی از موفق ترین و تاثیرگذارترین طراحان صنعت فشن شد. همچنین برند خود به نام آف وایت را افتتاح کرد و به عنوان اولین مرد آمریکایی-آفریقایی شناخته شد که مدیریت هنری لباس مردان برند لویی ویتون را در دست گرفت.

افراد مشهور دهه 2010

۹ – مگان مارکل (Meghan Markle)

درخشش مارکل بحثی است که در این دهه به راه افتاد و مارکل را بر سر زبانها انداخت. مگان مارکل به عنوان بازیگر مشغول بکار بود تا زمانی که پرنس هری از راه رسید. حالا او دیگر لباسهایی از مک کارتنی، اردم یا برندهای معروف دیگر میپوشد. او در اواسط دهه به همراه دوستش، میشا نونو شروع به راه اندازی پروژه فشن بشردوستانه کرد.

افراد مشهور دهه 2010

۱۰ – تریس الی راس (Tracee Ellis Ross)

تریس الی راس جزو آن دسته از افرادی است که همیشه شهرت خود را به همراه داشته، اما از سال ۲۰۱۰ بود که وارد فشن شد. او به عنوان مجری جوایز موسیقی آمریکا در سال ۲۰۱۸ بالای ده بار لباسش را عوض کرد. در طول آن شب، لباسه ایی از گوچی تا پیر ماس به تن کرد و نام خود را بر روی زبان ها انداخت.

افراد مشهور دهه 2010

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26815 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار