مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11603

مایکل کورس برند محبوب آمریکایی ها

مایکل کورس طراح مد آمریکایی و موسس برند مایکل کورس، در 9 اوت 1959 در جزیره لانگ نیویورک متولد شده است. پدر و مادر مایکل زمانی که او بسیار کم سن بوده، از هم جدا می شوند. مادر مایکل در زمینه ...

مایکل کورس طراح مد آمریکایی و موسس برند مایکل کورس، در 9 اوت 1959 در جزیره لانگ نیویورک متولد شد. پدر و مادر مایکل زمانی که او بسیار کم سن بوده، از هم جدا می شوند. مادر مایکل در زمینه مدلینگ فعالیت داشته و هنگامی که مایکل 5 ساله داشته است، مجددا ازدواج می کند و آن چه که درباره لباس عروسی او شاید برایتان جالب باشد، این است که مایکل 5 ساله، آن را طراحی کرده است. در ادامه با مجله مد برندکده همراه باشید تا باهم نگاهی به داستان شکل گیری این برند معتبر جهانی بیندازیم.

بیوگرافی مایکل کورس

نحوه شکل گیری برند مایکل کورس 

مایکل کورس دوران تحصیلش را در مدرسه جان اف کندی، سپری کرده است. استعداد مایکل در زمینه نقاشی و طراحی لباس، سبب شد که در سال 1977 اطرافیانش او را در یک موسسه فشن و تکنولوژی در نیویورک ثبت نام کنند ولی مایکل کورس به دلیل اینکه معتقد بود طراحی های او فراتر از آموزش های موسسه است، آن جا را رها کرد و وارد بازار کار شد. او با شرط این که بتواند طراحی هایش را با نام خودش عرضه کند، با فروشگاه لوثارس و بعد از مدتی با فروشگاه برگدورف گودمن، همکاری خود را آغاز کرد. او در نهایت در سال 1981 موفق به ثبت برند خود با نام "مایکل کورس" شد و از همان ابتدای ثبت برندش، به عنوان طراح لباس های اسپرت زنانه شناخته شد، ولی متاسفانه در سال 1985 کسب و کار وی به سوی ورشکستگی رفت.

بیوگرافی مایکل کورس

بیوگرافی مایکل کورس

اما مایکل کورس دست از تلاش برنداشت و در سال 1993 مجددا به دنیای مد و فشن بازگشت و این بار با تولید لباس های ارزان قیمت، وارد بازار کار شد. او در سال 1997 به عنوان طراح برند سلین، مشغول به کار شد و محصولات خود را توسط این برند، به بازار معرفی کرد. مایکل کورس با طراحی های منحصر بفردش، برای برند سلین موفقیت های زیادی را به ارمغان آورد.

جوایز دریافتی مایکل کورس

در سال 2000 مایکل کورس اولین عطر زنانه خود را وارد بازار کرد و در سال 2001 با راه اندازی خط تولید اکسسوری، گام جدیدی در صنعت مد گذاشت و توانست جایزه بهترین طراح اکسسوری را از انجمن طراحان لباس آمریکا دریافت کند. مایکل بعد از موفقیتی که در زمنیه طراحی و فروش اکسسوری هایش کسب کرده بود، اولین عطر مردانه خود را نیز وارد بازار کرد.

بیوگرافی مایکل کورس

بیوگرافی مایکل کورس

مایکل کورس در سال 1999 موفق به دریافت جایزه CFDA برای طراحی لباس های زنانه اش شد. وی در سال 2002 با راه اندازی خط تولید پوشاک مردانه و اکسسوری های مردانه، بسیار مورد استقبال آقایان قرار گرفت.  مایکل کورس تا سال 2003، به عنوان طراح برند سلین باقی ماند و بعد از آن تمام تمرکزش را بر روی محصولات برند خودش گذاشت و از کمپانی سلین جدا شد. او به خاطر طراحی لباس های مردانه اش، در سال 2003 مجددا موفق به دریافت جایزه CFDA شد.

بیوگرافی مایکل کورس

بیوگرافی مایکل کورس

بیوگرافی مایکل کورس

سبک طراحی های مایکل کورس

طراحی های مایکل کورس در عین سادگی، بسیار منحصر بفرد هستند. این سادگی نه تنها در طراحی پوشاک، بلکه در طراحی کیف و کفش و اکسسوری های دیگر نیز دیده می شود. مایکل کورس درباره طراحی هایش گفته است: «بعد از گذشت یک سال و نیم، متوجه شدم چه چیزی می خواهم و به دنبال چه چیزی هستم و من همیشه ساده ترین را می پسندیدم.» با این وجود او گاهی در طراحی هایش از سبک ماکسیمال نیز استفاده می کند و ظاهری تجملاتی به طراحی هایش می دهد.

بیوگرافی مایکل کورس

بیوگرافی مایکل کورس

طراحی های مایکل کورس در بین مردم آمریکا بسیار محبوب و پرطرفدار است، به گونه ای برخی، مبنای انتخاب استایل خود را تنها لباس های مایکل کورس می دانند و استایل خاصی را دنبال نمی کنند. مایکل کورس همچنین طراح لباس میشل اوباما نیز بوده است. میشل اوباما در اولین روزی که به عنوان بانوی اول آمریکا حاضر شد، لباسی از برند مایکل کورس را به تن داشت که سفارشی طراحی شده بود.

بیوگرافی مایکل کورس

مایکل کورس نه تنها انتخاب بسیاری از مردم عادی است، بلکه انتخاب افراد مشهور و سلبرتی هایی از جمله جنیفر لوپز، ناتالی پوتمن، گوئینت پالترو، کاترین زتاجونز و ... نیز می باشد. در حال حاضر مایکل کورس به عنوان یک برند جهانی و لوکس، در شهرهای نیویورک، شیکاگو، فرانسه و ... فروشگاه های بزرگی دارد که تمام محصولات برندش را به مردم عرضه می کنند.

بیوگرافی مایکل کورس

برندهای تحت مالکیت مایکل کورس

مایکل کورس در سال 2017 موفق به خرید برند جیمی چو شد و بعد از آن در سال 2018، مایکل کورس برند ورساچه را خرید. او این کمپانی معتبر جهانی را به ارزش 1/2 میلیارد دلار خریداری کرد و بدهی های این کمپانی را پرداخت کرد. اکنون او دو کمپانی معتبر جهانی را تحت مالکیت خود دارد و روز به روز در حال پیشرفت می باشد و قصد دارد این برندها را بیش از پیش گسترش دهد.

بیوگرافی مایکل کورس

بیوگرافی مایکل کورس

بیوگرافی مایکل کورس

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26761 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار