مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11597

نگاهی به زندگی و استایل مگان مارکل

مگان مارکل با اسم کامل ریچل مگان مارکل، مدل و بازیگر سابق آمریکایی، در 4 اوت 1981 در لس آنجلس متولد شد. مادر مگان مارکل اصالتی آفریقایی- آمریکایی و پدرش دانمارکی- ایرلندی دارد و مدیر فیلمبرداری ...

مگان مارکل با اسم کامل ریچل مگان مارکل، مدل و بازیگر سابق آمریکایی، در 4 اوت 1981 در لس آنجلس متولد شد. مادر مگان مارکل اصالتی آفریقایی- آمریکایی و پدرش دانمارکی- ایرلندی دارد و مدیر فیلمبرداری بوده است. او یک خواهر و برادر بزرگتر از خود دارد.

مگان مارکل

زندگی حرفه ای مگان مارکل

مگان مارکل دوران تحصیل خود را در لس آنجلس و در یک کالج دخترانه کاتولیک گذراند و بعد از آن برای تحصیل در رشته تئاتر و روابط بین الملل، به دانشگاه نورث وسترن در شیگاگو رفت. مگان مارکل قبل از ورود به دنیای بازیگری و بعد از اتمام سال سوم دانشگاه، در سفارت آمریکا واقع در بوئنوس آیرس (پایتخت آرژانتین) مشغول فعالیت شد. مگان مارکل مدتی به عنوان مدل و بازیگر در سینما و تلویزیون مشغول فعالیت بود و اولین فعالیت بازیگری خود را در سال 2002  با بازی در فیلم "بیمارستان عمومی" آغاز کرد. وی بعد از سختی ها و دوندگی هایی که در این راه داشت، موفق شد با بازی در فیلم تلویزیونی "سوتس" تا حدودی خود را معرفی کند و در لیست سلبریتی هایی که در دهه 2010 به شهرت رسیدند، قرار بگیرد.

مگان مارکل

زندگی شخصی مگان مارکل

مگان مارکل در سال 2004 با یک کارگردان و فیلمساز به نام ترور انگلسون آشنا شد. این دو باهم وارد یک رابطه عاشقانه 7 ساله شدند و بعد از آن در سال 2011 تصمیم به ازدواج گرفتند. ازدواج مگان و ترور خیلی طولانی نبود و آن ها نهایتا بعد از دوسال یعنی در سال 2013 ازهم جدا شدند.

مگان مارکل

بعد از این جدایی، مگان با Cory Vitiello سرآشپز و رستوران دار معروف وارد یک رابطه عاشقانه شد و تا ماه مه 2016 با او در ارتباط بود که بعد از آن ازهم جدا شدند.

مگان مارکل

ازدواج مگان مارکل و پرنس هری

مگان مارکل بعد از جدایی از سرآشپز مشهور، در ژوئن سال 2016 با پرنس هری آشنا شد و به سرعت روابط عاشقانه آن ها شکل گرفت. یکی از دوستان مشترک مگان و پرنس هری، در رابطه با آشنایی این دو گفته است که مگان بعد از جدایی از  Cory Vitiello، از او خواسته که او را با یک مرد معروف و پولدار آشنا کند و او نیز شاهزاده هری را به او معرفی کرده است. مگان و هری در طی این مدت، چندین بار به طور مخفیانه یکدیگر را ملاقات می کردند تا این که پرنس هری به دلیل حواشی هایی که برای مگان مارکل رخ داد، ترجیح داد به جای سکوت، از او دفاع کند و در نهایت در اوایل نوامبر 2017 بدون اعلام عمومی، این دو باهم نامزد کردند. خبر نامزدی زوج خیلی زود از سوی دربار بریتانیا اعلام شد و ازدواج مگان مارکل و پرنس هری، در 19 ماه می 2018 در کلیسای سنت جرج انجام گرفت.

مگان مارکل

تولد اولین فرزند مگان مارکل و پرنس هری

بعد از گذشت چندماه از ازدواج مگان مارکل و پرنس هری، تغییراتی در لباس پوشیدن مگان دیده شد که سبب کنجکاوی رسانه ها شد چرا که بارداری اعضای خاندان سلطنتی سبب تغییراتی در ساختار قدرت می شود و از این جهت بسیار این مسئله برای عموم، جذاب است. این شایعات ادامه داشت تا این که توییتر رسمی کاخ کنزینگتون در 15 اکتبر 2018، بارداری مگان را تایید کرد و اعلام کرد که دوک و دوشس ساسکس در بهار 2019 منتظر فرزند خود هستند.

با توجه به این که خاندان سلطنتی نمی توانند تا تولد فرزند، جنسیت او را آشکار کنند، شایعات زیادی پیرامون جنسیت بچه بوجود آمد و شرط بندی های سنگینی بر سر جنسیت بچه و زمان تولدش، در بریتانیا بسته شد. در نهایت در تاریخ 6 ماه مه 2019، فرزند پسر مگان مارکل و پرنس هری متولد شد. خبر تولد فرزند، توسط پرنس هری ابتدا در مقابل دوربین های رسانه ها و سپس از طریق اینستاگرام این زوج، اعلام شد  و دو روز بعد، مگان مارکل در کنار پرنس هری و فرزندشان در مقابل دوربین ها قرار گرفتند و از پسر خود "آرچی هریسون مونتباتن- ویندسور" رونمایی کردند.

مگان مارکل

در جولای 2019 نیز در یک مراسم رسمی، غسل تعمید "آرچی هریسون مونتباتن- ویندسور" در کلیسایی در انگلیس انجام گرفت.

مگان مارکل

محدودیت های بارداری مگان مارکل

خاندان سلطنتی در زمان بارداری ملزم به رعایت قوانینی هستند از جمله این که حق دریافت هیچ گونه هدیه ای از سوی اطرافیان و دوستان خود ندارند و هیچکدام از وسایلی که برای تولد فرزند لازم است، نباید به صورت هدیه دریافت شود؛ این مسئله نه تنها برای مگان بلکه برای کیت میدلتون و پرنسس دایانا نیز وچود داشت. همچنین خاندان سلطنتی تا زمان تولد فرزند، نباید جنسیت کودک را منتشر کنند.

اعضای خاندان سلطنتی در زمان بارداری نه تنها نباید از حال بد خود به رسانه ها و اطرافیانشان حرفی بزنند بلکه نباید از فرآیند درمانی و مراقبتی خود نیز به دیگران چیزی بگویند. آن ها حتی نباید در انظار عمومی چیزی بخورند یا بنوشند و یا از لباس فروشی های معروف، برای فرزندشان لباسی بخرند تا مبادا شایعات جنسیت بچه به وجود آید.

مسئله دیگری که وجود دارد این است که اعضای خاندان سلطنتی می توانند تا 5 ماه در انظار عمومی حاضر نشوند حتی  ولی در زمان بارداری این مدت به 150 روز کاهش می یابد و آن ها موظف هستند که در همه مراسمات رسمی سلطنتی حضور یابند تا شایعاتی پیرامو سلامت مادر و فرزند گسترش نیابد. گرچه بعد از تولد فرزند، این محدودیت برداشته می شود و مانند سابق می توانند تا 5 ماه در انظار عمومی حضور پیدا نکنند با این حال پرنسس دایانا و کیت میدلتون، مدت کمی از تولد فرزندشان در مقابل دوربین رسانه ها قرار گرفتند.

یکی دیگر از محدودیت های بارداری اعضای خاندان سلطنتی، نپوشیدن کفش راحتی است. اعضای خاندان سلطنتی حتی در زمان بارداری و تحت هر شرایطی باید کفش و لباس رسمی به تن کنند و انگشتان پای آن ها پیدا نباشد. همچنین لباس هایی که اعضای خاندان سلطنتی در زمان بارداری می پوشند، نباید تنگ و چسبان باشند به طوری که شکم آن ها پیدا باشد.

ممنوعیت رانندگی در دوران بارداری و نرفتن به سفرهای داخلی و خارجی از موارد دیگری است که اعضای خاندان سلطنتی در زمان بارداری باید به آن توجه کنند.

استایل مگان مارکل

استایل مگان مارکل حتی پیش از ازدواج با پرنس هری، مورد توجه بوده، اما بعد از ازدواج با شاهزاده بریتانیا، این توجه بیش از پیش شد. مگان مارکل برخلاف کیت میدلتون، لباس هایش را از برندهای گران قیمت انتخاب می کند. او اغلب از استایل مونوکروم و استایل کلاسیک پیروی می کند.

مگان مارکل

مگان مارکل

مگان مارکل

استایل هایی که مگان انتخاب می کند در عین سادگی، بسیار شیک و جذاب هستند و ازدواج با شاهزاده بریتانیا هیچ تغییری در سبک لباس پوشیدن او نداده است و تنها ورود او به خاندان سلطنتی باعث شد که برخی پوشش های باز را کنار بگذارد و مانند سایر خاندان سلطنتی لباس بپوشد.  او حتی برای مراسم عروسی اش، لباسی بسیار ساده و زیبا از برند ژیوانشی انتخاب کرده بود.

مطالعه کنید: متیو ویلیامز طراح جدید ژیوانشی شد

مگان مارکل

یقه اسکی پوشیدن های مگان، شلوارهای گشاد، پالتوهای پشمی و مواردی از این قبیل سبب شده که برخی، سبک لباس پوشیدن مگان را بسیار شبیه به ویکتوریا بکهام بدانند

مگان مارکل

مگان مارکل

و برخی نیز معتقدند مگان مارکل، گاهی در لباس پوشیدن از پرنسس دایانا تقلید می کند و بدون شک این تقلید، بی دلیل نیست.

مگان مارکل

استایل بارداری مگان مارکل

مگان مارکل قبل از ورد به خاندان سلطنتی یک وب سایت در زمینه مد و سبک زندگی داشت که قبل از اعلام نامزدیش با پرنس هری، آن وب سایت را بست. او همچنین در اینستاگرام طرفداران زیادی داشت که او را تشویق و حمایت می کردند. بازیگری، فعالیت های مدلینگ، وب سایت و ... باعث شده بود که استایل و سبک زندگی او مورد توجه قرار بگیرد. با ورودش به خاندان سلطنتی این توجه بیشتر شد و در دوران بارداریش توجه عموم به استایل او به اوج خود رسید. استایل مگان مارکل در دوران بارداریش، علاوه بر سادگی و راحتی، بسیار شیک و خیره کننده بودند. در ادامه باهم چند نمونه از بهترین استایل های بارداری مگان مارکل را  خواهیم دید.

مگان مارکل

مگان مارکل

مگان مارکل

مگان مارکل

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26825 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار