مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11580

بهترین عطرهای مردانه 2019

عطر مردانه دیور ساواج یکی از بهترین عطرهای 2019 شناخته شده که در سال 2015 وارد بازار شده است. این عطر مردانه فرانسوی، با ماندگاری بالا و طبعی خنک و تندی که دارد، در لیست عطرهای مردانه سلطنتی قرار ...

در مقاله قبل در مورد بهترین عطرهای زنانه 2019 صحبت کردیم. در این مطلب می خواهیم به سراغ بهترین و شناخته شده ترین عطرهای مردانه 2019 برویم. با مجله مد برندکده همراه باشید.

عطر مردانه Dior Sauvage

عطر مردانه دیور ساواج یکی از بهترین عطرهای 2019 شناخته شده که در سال 2015 وارد بازار شده است. این عطر مردانه فرانسوی، با ماندگاری بالا و طبعی خنک و تندی که دارد، در لیست عطرهای مردانه سلطنتی قرار گرفته است.

عطر مردانه 2019

عطر مردانه Givenchy Pi Neo

عطر مردانه جیوانچی پی نئو، رایحه ای نسبتا خنک و شیرین با اندکی تلخی ملایم دارد. این عطر بوی پخش خوب و ماندگاری متوسطی دارد و در تمام فصول قابل استفاده است.

عطر مردانه 2019

عطر مردانه Chanel Bleu de Chanel

عطر مردانه بلو د شنل، برای تمام فصول قابل استفاده است ولی بدلیل رایحه خنک و تلخی که دارد، در فصل های گرم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این عطر، ماندگاری بسیار بالایی دارد.

عطر مردانه 2019

عطر مردانه Creed Aventus Cologne

عطر مردانه کرید اونتوس، رایحه خنک و شیرینی دارد. میزان پراکندگی و پخش بوی بالا و ماندگاری متوسطی دارد و برای استفاده در فصول گرم بسیار مناسب است.

عطر مردانه 2019

عطر مردانه Tom Ford Neroli Portofino

عطر مردانه تام فورد نرولی پورتوفینو، به عنوان یکی از عطرهای محبوب و مردانه 2019 معرفی شده است. این عطر در سال 2011 وارد بازار شده است. این عطر، با رایحه خنک و تند، نه تنها برای آقایان بلکه برای خانم ها نیز قابل استفاده است.

مطالعه کنید: بیوگرافی تام فورد

عظطر مردانه 2019

عطر مردانه Versace Man Eau Fraiche

عطر مردانه ورساچه او فِرِش، عطری خنک و ملایم است که با وجود نت آغازی متشکل از نارنج و لیمو، حس سرزندگی و آرامش را به شما هدیه خواهد داد. این عطر مردانه،  ماندگاری و بوی پخش متوسطی دارد و در سال 2006 با سبکی چوبی و دریایی وارد بازار شد.

عطر مردانه 2019

عطر مردانه Paco Rabanne 1 Million

عطر ادکلن مردانه پابکو رابان 1 میلیون، عطری تند و تلخ با ظاهری لوکس است، که در سال 2008 وارد بازار شده است و اغلب برای فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرد. این عطر مردانه، ماندگاری بسیار بالا و بوی پخش بسیار خوبی دارد.

عطر مردانه 2019

عطر مردانه chanel allure homme sport

عطر مردانه شنل الور هوم اسپرت، عطری خنک و شیرین است که در سال 2004 وارد بازار شد. این عطر به دلیل وجود پرتقال و آب دریا در نت اولیه، حس شادابی و نشاط را به شما منتقل خواهد کرد. این عطر ماندگار خوب و پخش بوی بالایی دارد و برای روزهای گرم سال، بسیار مناسب است.

عطر مردانه 2019

عطر مردانه nautica blue

عطر مردانه ناتیکا بلو، عطری ملایم خنک و شیرین است. این عطر در سال 2005 وارد بازار شد و ماندگاری و بوی پخش متوسطی دارد.

عطر مردانه 2019

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار