مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11526

آموزش رایگان خیاطی از مبتدی تا پیشرفته

شاید شما هم مثل خیلی از خانم های دیگر از همین الان دغدغه لباس عید دارید و نمی دانید چی بخرید و چی بپوشید. و حتما می دانید هزینه های پوشاک روز به روز در حال افزایش است و متاسفانه مثل قدیم نمی توان ...

خبر بد اینکه عید نزدیک است ! ممکن است بپرسید چرا بد؟ شاید شما هم مثل خیلی از خانم های دیگر از همین الان دغدغه لباس عید دارید و نمی دانید چی بخرید و چی بپوشید. و حتما می دانید هزینه های پوشاک روز به روز در حال افزایش است و متاسفانه مثل قدیم نمی توان با بودجه امروز خانوار لباس های شیک خرید. جدا از هزینه ها، خرید لباس پیچیدگی های زیادی دارد و گاها آدم را از پا می اندازد. گاهی با سلیقه ما جور نیست ، گاهی مدل لباس را می پسندیم ولی رنگ لباس زیبا نیست. گاهی هم همه چیز خوب است، مدلش متناسب است، رنگش عالی است ولی سایز ما نمی شود.

تاحالا به این فکر کردید چرا روزهای اول عید انقدر خسته کننده است؟ چرا انقدر انرژی تان تحلیل می رود؟ شاید فکر کنید به خاطر مهمانی های پی در پی و پشت سر هم است. شاید بگویید معلوم است خانه تکانی. جواب ها درست است اما پاسخ ها به این موارد محدود نمی شود. پس این همه خیابان بالا و پایین شدن و جستجوی لباس و از این مغازه به آن مغازه رفتن و این مانتو را پرو کن و آن شلوار را تن بزن چه می شود؟ اصلا مگر در آن روزها پروی خالی پیدا می شود؟!

 خب! یک خبر بد دادیم و اما خبرخوب چیست؟ خبر خوب را در قالب یک راه حل ساده معرفی می کنیم. آموزش خیاطی ببینید !

تا حالا به این فکر کردید که چرا خودتان دست به کار نمی شوید و لباس دلخواهتان را نمی دوزید؟ همان مدل، همان رنگ، همان سایز. مخصوص خودِ خود شما.

احتمالا الان با خود می گویید خیاطی به این راحتی ها نیست. باید ماه ها و سال ها آموزش ببینیم. تازه قبلش هم آموزشگاه خوب پیدا کنیم که نزدیک خانه باشد و درگیر ترافیک و این مسائل نشویم.

انتخاب بهترین آموزشگاه خیاطی

درست است. خیاطی اصول خودش را دارد و باید حتما یک آموزشگاه حرفه ای پیدا کنید که زیر نظر کادری مجرب و مربیان با تجربه باشد. سطح علمی اساتید آموزشگاه بسیار مهم است و مساله دیگری که باید به آن توجه کنید سابقه مدرس و آموزشگاه است. فاصله آموزشگاه تا خانه بسیار مهم است. دوره های خیاطی معمولا چند ماهه هستند و با این اوضاع ترافیک، هزینه های رفت و آمد و هدر رفت زمان، آموزشگاه خیاطی حتما باید به محل زندگی شما نزدیک باشد. و اما مهم ترین و آخرین مورد همان است که در جیب شماست. بله، پول! یا بهتر بگوییم هزینه. کلاس های خیاطی به دو صورت برگزار می شود. خصوصی با هزینه های بسیار زیاد و عمومی که هزینه بالایی ندارد ولی به سطح کیفی دوره های خصوصی نمی رسد.

می دانم الان در سرتان چه می گذرد. با خودتان می گویید ما از هزینه های خرید لباس فرار کردیم ، آموزش خیاطی هم که دردسرها و هزینه های خودش را دارد.

می خواهیم به شما پیشنهاد دوره های آموزش خیاطی رایگان بدهیم بدون اینکه ذره ای از جایتان تکان بخورید. بله. هنرکده ودیعه، مرجع تخصصی آموزش خیاطی به صورت رایگان.

چرا هنرکده ودیعه؟

آموزش رایگان خیاطی

هنرکده ودیعه آموزش های تخصصی خیاطی بر پایه متد گرلاوین (یکی از قدیمی‌ترین متدهای خیاطی است.این روش در ایران کمی پیچیده است و ایرادهای زیادی دارد، اما هنرکده ودیعه توانسته متد اصلاح شده گرلاوین را ارائه دهد و ایرادات را برطرف نماید) و متریک )روشی عالی و دقیق برای آموزش به کارورزان است، این روش بر اساس محاسبات و دستورالعمل ها است) را به صورت ساده و قدم به قدم در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از این آموزش ها کاملا رایگان است. استفاده از این آموزش ها بسیار ساده است و طراحی سایت به گونه ای است که شما به راحتی می توانید حتی به وسیله تلفن همراهتان آموزش ها را دنبال کنید. بسیاری از سایت هایی که در زمینه آموزش آنلاین خیاطی فعالیت می کنند آموزش ها را به صورت ناقص و برای افراد مبتدی قرار می دهند، ولی شما در هنرکده ودیعه می توانید هر متد خیاطی که بخواهید به صورت کامل و با تصاویر الگوهای با کیفیت دریافت نمایید. آموزش ها در این سایت به گونه ای هست که به سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده می شود و جای هیچ گونه شک و ابهامی باقی نمی ماند. حتی شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی هنرکده ودیعه سوالات خود را ارسال نمایید و در کمترین زمان به سوالهایتان پاسخ داده می شود.

با هنر کده ودیعه همراه باشید تا از آخرین ژورنال لباس زنانه، معرفی بهترین طراحان و طرح های صنعت مد مطلع شوید.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26757 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار