مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11496

بررسی استایل سلنا گومز

سلنا گومز  با نام کامل سلنا ماری گومز بازیگر و خواننده موسیقی پاپ که در 22 ژوئیه 1992 در تگزاس امریکا متولد شد  سلنا به معنای الهه ماه می باشد جالب است بدانید که مادر سلنا وقتی که تنها 16 سال داشت...

سلنا گومز  با نام کامل سلنا ماری گومز بازیگر و خواننده موسیقی پاپ که در 22 ژوئیه 1992 در تگزاس امریکا متولد شد  سلنا به معنای الهه ماه می باشد جالب است بدانید که مادر سلنا وقتی که تنها 16 سال داشت وی را بدنیا اورد و زمانیکه سلنا پنج سالش بود پدر و مادرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد سلنا یک خواهر ناتنی به نام گرسی الیوت از همسر دوم مادرش دارد.

سلنا گومز عضو اصلی گروه سلنا گومز و سن است و تاکنون سه البوم استودیویی با نامهای " ببوس و بگو"" سالی بی باران" و  "وقتی خورشید غروب می کند" از این گروه منتشر شده است.

استایل سلنا گومز

در سال 2012 وی از گروهش جدا شد وتمرکزش را بر بازیگری گذاشت. در سال 2013 و جدا از گروهش آهنگی با نام "بیا و آن را بگیر" خواند و این اهنگ اولین آهنگی بود که جز ده اهنگ برتر 100 اهنگ داغ بیلبورد شد و همین باعث گرفتن گواهینامه طلا از طرف صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده امریکا شد.

بیماری سلنا گومز

سلنا گومز این روزها با بیماری به نام لوپوس در حال جنگیدن است این بیماری به بافتها و اندام فرد بیمار حمله می کند و شخص را افسرده خسته و رنجور می کند.سلنا گومز از سال 2013 متوجه بیماری اش شد و همین باعث شد که در همان سال تور آلبوم رقص ستارگان را لغو کند و در سال 2015 بیماریش را تایید کرد.

مطالعه کنید: افراد مشهوری که شجاعانه به مشکلات روحی خود اعتراف کردند

زمانیکه پزشکان 7 تا 10 سال زمان برای پیدا شدن یک اهدا کننده با شرایط مناسب را برای سلنا تخمین زده بودند دوست صمیمی و بازیگر و هم خونه سلنا ، فرانسیا رائیسا همه شرایط را برای پیوند کلیه دارا بود و کلیه خود را به سلنا اهدا کرد و سلنا در مصاحبه ای که داشته از این برحه زمانی که  بعنوان مرگ و زندگی یاد کرده و این امر که تمام شرایط دوست صمیمی اش برای اهدا مناسب بوده را باور نکردنی و فوق تصور توصیف کرده است.

استایل سلنا گومز

رژیم غذایی سلنا گومز

سلنا عاشق فست فود و اشپزی است و به گفته خودش اگر بازیگر و خواننده نمی شد حتما یک آشپز می شد. وی در حال حاضر بخاطر بیماری اش و پیوند کلیه ای که داشته در تمریناتش اب زیادی مصرف می کند . سلنا گومز راز زیبایی اش را مصرف میوه و سبزیجات تازه می داند و معمولا سبزیجات را بصورت سوپ و اسموتی مصرف می کند.

بلند خیال پردازی کن

در سال 2009 سلنا تصمیم به راه اندازی خط مد و لباس خود با نام "بلند خیال پردازی کن" گرفت و این خط تولید در پاییز 2010 راه اندازی شد. این خط تولید شامل لباسهای جین، کت و دامن، تاپ های گلدار و ... بود که تمامی این لباسها کاملا سازگار با محیط زیست هستند و از مواد بازیافتی تولید شده اند. سلنا در مورد خط تولیدش اینگونه گفته که تمامی لباسها سبک شخصی خودش است و از نظر او لباسها، زیبا ، زنانه و بوهمی می باشند. همچنین در سال 2016 عطر اختصاصی با نام خودش را به بازار عرضه کرد که فروش انحصاری این عطر در اختیار macy  است.

همکاری سلنا گومز با برندهای معروف

سلنا گومز بعنوان سفیر تبلیغاتی برند کوچ برای اولین بار قرارداد امضا کرد. برند کوچ در زمینه تولید کیف و کفش زنانه فعالیت دارد.

استایل سلنا گومز

استایل سلنا گومز

وی همچنین با برندهای معروف و محبوب گوچی و لویی ویتون  همکاری داشته و همچنین مدل تبلیغاتی برند ورزشی پوما نیز می باشد.

استایل سلنا گومز

استایل سلنا گومز

سلنا بارها بیان کرده که بزرگتر از سنش لباس می پوشد و معمولا سبک لباس پوشیدنش شبیه خانمهای سی ساله است. وی به  راحتی خود اهمیت می دهد و از پوشیدن لباسهای راحت احساس رضایت می کند سلنا معمولا از لباسهای جین زیاد استفاده می کند و به پوشیدن لباسهای جین علاقه دارد چرا که هیچوقت از مد نمی افتند.

استایل سلنا گومز

وی از یک کمربند به نسبت بزرگ برای زیباتر نشان دادن استایل و اندامش استفاده می کند. همچنین به پوشیدن لباسهای تک رنگ علاقه دارد و معمولا از استایل تک رنگ استفاده می کند.

استایل سلنا گومز

سلنا و روابطش

در سال 2008 سلنا با نیک جوناس خواننده و بازیگر و ستاره دیزنی وارد رابطه شد و همین رابطه دلیلی برای حضور سلنا در آهنگی از جوناس برادرز بنام "بسوزانش" شد. در سال 2009 این دو به رابطه خود پایان دادند و بعد از آن سلنا گومز با تیلور لاتنر ستاره معروف سینمایی قرار گذاشت ولی این رابطه پس از چندماه به جدایی ختم شد و نا موفق ماند.

سلنا گومز و جاستین بیبر

سلنا که از سال 2010 با خواننده کانادایی جاستین بیبر قرار می گذاشت در سال 2011  رابطه شان را تایید کردند و برای نخستین بار در مراسم اسکار در کنارهم قرار گرفتند. این دو از سوی رسانه ها لقب جلنا را گرفتند و بعنوان یک زوج نوجوان و بسیار قدرتمند مورد توجه قرار گرفتند. جاستین بیبر در سال 2011 برای تماشای دو نفره  فیلم تایتانیک  کل استیپل سنترز لس آنجلس را رزرو کرد.

سلنا گومز و جاستین بیبر

روابط این دو خواننده محبوب با فراز و نشیب های زیادی همراه بود تا جایی که در سال 2013 خبر جدایی سلنا گومز و جاستین بیبر به گوش میرسید این در حالیست که در سال 2014 این دو در حال کمپ زدن باهم دیده شدند و زمانیکه همه مردم این دو را برای هم میدانستند گویی که از ابتدا برای هم ساخته شده اند ازهم جدا شدند و در هفتم جولای 2018 خبر نامزدی جاستین بیبر با مدل آمریکایی هایلی بالدوین توسط خود جاستین اعلام شد.

سلنا گومز و د ویکند

د ویکند خواننده کانادایی که مدتی با بلا حدید فرشته ویکتوریا سکرت در ارتباط بود بعد از جدایی با سلنا گومز وارد رابطه عاشقانه ای شد این دو برای اولین بار در لس آنجلس در پی دی ای در کنار هم دیده شدند و بعد از رفتن به ایتالیا رابطه خود را رسمی کردند این دو که بنظر میرسید که عاشق هم شدند تنها ده ماه در کنار یکدیگر بودند بعد از ده ماه از هم جدا شدند. جالب است بدانید در کنسرت اخیری که د ویکند اجرا کرده اهنگی برای سلنا گومز خوانده که بهمراه این آهنگ برای سلنا اشک ریخته است.

استایل سلنا گومز

خبرهایی از رابطه سلنا گومز با افراد مشهور دیگری مانند زین مالک دوست پسر قبلی جی جی حدید و چند تن دیگر به گوش میرسد ولی تایید نشده است.

دانستنی هایی در مورد سلنا گومز

  • وی تا قبل از رابطه با جاستین بیبر یک حلقه پاکدامنی در دست داشت که روی آن اینگونه نوشته شده بود:" عشق واقعی منتظر می ماند" ولی بعد از رابطه با جاستین این حلقه در دستش دیده نشد.
  • از سال 2008 بعنوان سفیر یونیسف فعالیت می کند و در سال 2009 بعنوان جوانترین سفیر یونیسف انتخاب شد.
  • دارایی خالص سلنا گومز در سال 2014  بیش از 96 میلیون دلار تخمین زده شده است.
  • وی در سال 2010 و از طریق اموزش در خانه موفق به گرفتن دیپلم دبیرستانش شد.
  • جشن هالوین از جشنهای مود علاقه ی سلناست.

استایل سلنا گومز

  • سلنا عاشق فست فود و خمیر پیتزاس و همچنین عاشق لیموی تلخ است.
  • وی عاشق ترشیجات است و قصد دارد آدامسی با طعم ترشی تولید کند.
  • سلنا گومز اولین فردی بود که به 100 میلیون فالوور در اینستاگرام رسید.
  • وی برای محافظت از صدای خودش از روغن زیتون استفاده می کند.
  • تیلور سویفت یکی از دوستان صمیمی سلنا گومز است.

استایل سلنا گومز

  • اسامی مستعار سلنا گومز: سلنتیا، کونچیتا، سل و سلی
  • او 5 سگ ولگرد را نجات داده و در کنار خود دارد.
  • بازیگر مورد علاقه اش ریچل مک آدامز است.
  • سلنا یک موج سوار و اسکیت باز ماهر است.
  • وی عاشق موسیقی هیپ هاپ و پانک است.
  • بسکتبال ورزش مورد علاقه ی اوست.
  • انبه میوه مورد علاقه سلناست.
  • وی عاشق خرید لباس است.
  • وی عاشق رنگ سبز است.

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26759 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار