مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11476

نشست دوره ای مدیران گروه راهبرد آتی دانا ( گراد )

برند گراد در سال 1370 با هدف تولید انواع پوشاک مردانه تاسیس شد. این شرکت همواره سعی در ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات خود مطابق با استانداردهای روز دنیا دارد.

برند گراد در سال 1370 با هدف تولید و ارائه  انواع پوشاک مردانه خلق شد. این برند همواره سعی در ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات خود مطابق با استانداردهای روز دنیا دارد.

در اسفند ماه 1383 کارخانه گروه راهبرد آتی دانا (گراد)  به وسعت 4800 مترمربع و با ظرفیت تولید سالانه 120000 دست کت و شلوار و ایجاد اشتغال مستقیم برای 600 نفر در شهرک صنعتی نصیرآباد آغاز به کار نمود.

در این کارخانه تمامی مراحل از طراحی تا تولید نهایی به صورت تمام خودکار و با تجهیزات پیشرفته ای تحت دانش فنی شرکای برتر داخلی و جهانی انجام می شود.

گراد با اندیشه ای بلند و با استفاده از علوم روز همواره در تلاش است تا بهترین محصول و بالاترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه نماید.

رعایت نظم, شایسته سالاری, احترام به کرامت انسانی و صداقت از جمله باورهای گراد است.

و اما در روز یکشنبه 21 مرداد نشست دوره ای برند گراد با حضور مدیران عامل و مدیران فروش و بازاریابی در محل سالن اجلاس هتل المپیک تهران برگزار شد.

گراد

طی این گردهمایی که مدیریت آن را آقای رضا سلامتی (مدیر بازاریابی ) و آقای عرفان  الله وردی( مدیر فروش ) گروه راهبرد آتی دانا بر عهده داشتند به بررسی آمار و ارقام فروش و‌ عوامل موثر در بالا بردن میزان فروش، موفقیت های کسب شده از ابتدای سال جاری ، راهکارهای فروش موثر و هدفمند فصلی پرداخته و نیز گزارشات مدیران فروش استانی ارائه شد.

گراد

از دیگر مباحث مهم این نشست میتوان به، لزوم توجه ویژه به زنجیره تامین محصولات با عنایت به محدودیت های موجود در زمینه واردات مواد اولیه و خام و حمایت از برندهای خوب ایرانی اشاره کرد. اهمیت حفظ کیفیت ، مرغوبیت و تنوع محصول این برند مطرح از دیگر موارد مهم مطرح شده در این جلسه بود، در پایان طی مراسمی ضمن تجلیل از مدیران برتر فروش و نمایندگی ها در زمینه های فروش و بازاریابی توسط مدیر عامل ، هدایایی نیز به منتخبین اهدا شد.

گراد

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار