مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11475

نکاتی در مورد انتخاب مانتو نخی تابستانی

همانطور که می دانید در هر فصل  سال و متناسب با آن فصل مانتوهای جدیدی در بازار عرضه می شوندکه  نه تنها جنس مانتو با توجه به فصل تغییر می کند بلکه رنگ مانتو نیز از مواردی است که متناسب با فصل ...

همانطور که می دانید در هر فصل  سال و متناسب با آن فصل مانتوهای جدیدی در بازار عرضه می شوندکه  نه تنها جنس مانتو با توجه به فصل تغییر می کند بلکه رنگ مانتو نیز از مواردی است که متناسب با فصل در نظر گرفته می شود. مناسب ترین رنگ و الیاف برای لباس های تابستانی و انتخاب مدل مانتو از جمله موارد بسیار مهم در خنک ماندن شما در روزهای گرم تابستانی است که باید به آن توجه کنید.  این نکته را نباید فراموش کنید که رنگهای تیره بدلیل جذب گرما برای فصل های سرد مناسبتر و در فصلهای سرد بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند و رنگهای روشن برای فصلهای گرم بسیار مناسبتر می باشند چرا که گرما را کمتر جذب می کنند؛ و اما با توجه به گرمای شدید روزهای گرم تابستانی که در حال سپری شدن است ما قصد داریم به بررسی بهترین انتخاب برای مانتوی تابستانی بپردازیم.

مانتو نخی

با توجه به گرم بودن هوا ، بهترین انتخاب مانتو نخی و نازک است. از استفاده کردن مانتوهایی که درآن از الیاف مصنوعی استفاده شده است به شدت بپرهیزید. الیاف نخی و کتان انتخاب های خوبی به نظر می رسند.

مانتو نخی دخترانه از انواع  مانتو های پرطرفدار و محبوب در بین دختران جوان برای فصل تابستان است . 

مانتو های نخی طرح دار و مانتو نخی ساده موجود هستند که بهتر است هر خانمی با توجه به فرم اندامش ، طرح و رنگ این مدل مانتو ها را انتخاب کند. همان طور که همیشه شنیدیم و میدانیم، رنگ های مشکی،تیره، قهوه ای، زرشکی و... گرما و نور خورشید را بیشتر جذب میکنند رنگ های روشن مثل: سفید ، شیری، صورتی، گلبهی، آبی آسمانی، فیلی خیلی روشن و...  گزینه های مناسب تری برای مانتو تابستانی هستند؛ مخصوصا برای مانتو نخی.

مدل مانتو تابستانی

مانتو های نخی رنگ روشن و گشاد برای فصل تابستان می تواند انتخاب مناسبی باشد. توجه داشته باشید که بهتر است برای جلوگیری از تعریق زیاد در فصل تابستان از پوشیدن مانتو های تنگ و چسبان در روز های گرم خودداری کنید. مدل مانتو نخی ساده و مدل مانتو نخی طرح دار اگر متناسب با فرم اندام انتخاب شود ظاهر شما شیک و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد.

مدل مانتو تابستانی

امسال هم که مانتونخی بلند طرفدار بیشتری دارد و مدل مانتوی نخی بلند برای خانم ها یی با قد بلند و معمولی انتخاب مناسبی می باشد و اگر شما قد کوتاه هستید بهتر است پهلو های مانتو نخی چاک بلند داشته باشد و این مدل مانتوها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا فرم اندام و تیپ شما جذاب تر و مناسب دیده شود.

شست و شو پارچه و لباس های نخی و ظریف ابریشمی:

در هنگام شستشوی لباس باید به علایم شستشوی لباس دقت کنید . بهتر است لباس های نخی را با آب خنک و با دست به همراه کمی مواد شوینده شسته شود و ازچلوندن و چنگ زدن زیاد هم بپرهیزید، اگر قرار شد از ماشین لباس شویی استفاده کنید، حتما درجه حرارت آب و میزان چرخش را روی حداقل تنظیم کنید.

بعد از شستن، بلافاصله لباس را خوب تکان دهید و به همراه چوب لباسی در محیط خانه (نور افتاب وباد مستقیم مناسب نیست) آویزان کنید تا خشک شود، با این ترفند لباس ها کمترین آسیب را دیده و کمتر چروک می شوند.

برای اتوی راحت تر هم میتوانید وقتی لباس کمی نم دارد اقدام به اتو کردن نمایید.

یکی از بهترین راه ها برای حفظ رنگ لباس این است که قبل از شستشو آنها را پشت و رو کنید.

لباسها را مچاله شده در ماشین لباس شویی نیندازید، زیرا لباسها نمی توانند به خوبی با آب مخلوط و تمیز شوند.

مدل مانتو

نحوه انتخاب پارچه مانتو نخی

مشکل اصلی که پارچه و مانتو نخی دارند ، زود چروک شدن آنهاست. پس لازم است برای تشخیص جنس و نوع پارچه به سراغ شناخت انواع پارچه و خصوصیات آن بروید و تا حدودی از جنس و نوع پارچه ها مطلع شوید تا کارتان راحتر شود. و اما یکی از راه های تشخیص شدت چروک شدن یک پارچه، میتوانید قسمتی از پارچه  را در مشتتان بگیرید و فشار دهید، با مقدار چروکی که روی پارچه بوجود می آید تا حدودی درصد چروکی و نخ آن پارچه دستتان می آید.

مدل مانتو دخترانه

اسامی پارچه ها ، مناسب برای مانتو نخی تابستانه:

مانتو نخی زنانه با انواع پارچه های مختلف دوخته می شوند که اسامی برخی را نام میبریم.

شانتون ریز بافت، لینن، کرپ نخ، حریر، ابریشم، سیلک ، ژوژت، کرپ استفانی،کریشه، نخی، پوپلین، کتان نخ نازک،کدری، ترگال، کج را، کرپ هایی با گرم پایین، وال،  عبایی.

مدل مانتو دخترانه

نکته آب رفت پارچه و لباس نخی:

بسیاری از پارچه های نخی در اثر شستن و حرارت اتو ،کوچک شده وبه اصطلاح آب میروند، که مشکل اصلی آن کوچک شدن لباس و مانتو نخی که تا دیروز کاملا اندازیتان بوده می باشد.

از طرفی هم خواهان این جنس لباس های خنک و مانتو نخی هستید، بهترین روش ، خریدن پارچه مورد نظر است و بعد ازآن یک بار پارچه را به مدت  10 دقیقه در تشت پر از آب خنک قرار دهید ، آبکشی کنید و در محیطی مناسب پهن کنید. 

با این کار پارچه به هر اندازه ای که قرار بر آب رفتش بود، آب رفته و کوچک شده که بعد از آن به راحتی میتوانبد به دست خیاط بسپارید و یک مانتو نخی بدوزید، چرا که پارچه ها فقط یک بار آب میروند. ( لیست خیاط ها )

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار