مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11464

بهترین محصولات چوبی

بهترین محصولات چوبی را در ایران میز مشاهده کنید

دنیای دیجیتال هرروز و هر لحظه در حال پیشرفت است تا جایی که شما به راحتی میتوانید یک میز ناهار خوری را به صورت اینترنتی خریداری کنید, و این پیشرفت طی یه دهه گذشته سرعت بسیار زیادی داشته است به گونه ای که پیشرفت تکنولوژی و مکانیزه شدن امور، بیش از 80% از مشاغل سراسر دنیا را دستخوش تحولی عظیم و اساسی کرده است که شما به راحتی میتوانید مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی را در ایران میز بیابید و این تغییر ذهن انسان را ناخودآگاه به سمت عظمت این موضوع سوق می دهد. در دنیای دیجیتال، به مرور زمان، تمامی اتلاف ها از بین می روند از جمله این اتلاف ها می توان به اتلاف انرژی، اتلاف زمان، اتلاف سرمایه های انسانی، پول و ... و همینطور بلوکه سازی بیهوده مقادیر زیاد پول را اشاره کرد که در کسب و کار های سنتی بسیار رایج بوده و هنوز ادامه دارد. اما در کسب و کار های دیجیتال و خصوصا کسب و کارهای اینترنتی از کمترین سرمایه بیشترین بازدهی و همینطور از ساده ترین روش های ممکن و استفاده اصولی و بدون ضرر از نیروی انسانی می توان به بهترین شکل ممکن موفقیت جمعی و چشمگیر را رقم زد. اگر باور ندارید بهتر است به لیست 10 فرد ثروتمند دنیا نگاهی بیندازید و آن زمان است که متوجه می شوید که بیش از 3/2 افراد ثروتمند دنیا، دارایی خود را از طریق کسب و کارهای نوپا و دیجیتال بدست آورده اند و غالب این افراد پولی از راه به ارث رسیدن و برنده شدن در جایزه های بخت آزمایی عایدشان نشده است. کسب و کارهای اینترنتی طی پنج سال گذشته در ایران با سرعتی باور نکردنی رشد کرده اند به گونه ای که ده سال پیش کسی فکر نمی کرد قطع شدن یک روزه اینترنت بتواند صدمه ای جبران ناپذیر به سهام شرکت های مختلف وارد کند و یا افراد زیادی درآمدشان در معرض خطر قرار بگیرد چرا که ده سال پیش، اینترنت در ایران نقش اقتصادی بر عهده نداشت اما این روزها بسیار مهم و حتی به عنوان اهرمی اثرگذار برای افراد قدرتمند به حساب می آید و لیست تراکنش های بانکی که از طریق خرید ها و تبادلات اینترنتی صورت می پذیرند بسیار بیش تر از خرید های حضوری و تبادلات مرسوم و قدیمی است. یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین وبسایت هایی که سعی در اشاعه فرهنگ خرید آنلاین داشته است و این تلاش را هرروز پررنگ تر انجام داده است فروشگاه ایران میز است. این فروشگاه در ابتدای امر تعداد محصولات اندکی را پوشش می داد اما با گذشت زمان و روی آوردن مردم به خرید آنلاین، ایران میز هم به توسعه بی وقفه محصولات با کیفیت خود پرداخت به گونه ای که امروز بیش از 2100 محصول در این فروشگاه اینترنتی قابل سفارش هستند و می توانید با ویژگی هایی همچون پرداخت درب منزل، حمل و نصب رایگان، گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش معتبر وسایل چوبی و فلزی دکوراسیون تان را خریداری کنید. وسایلی همچون مبلمان، میز ناهارخوری، تختخواب، میز تلویزیون، جلومبل و عسلی و... را می توانید در انواع مدل ها و طرح های به روز و زیبا از فروشگاه اینترنتی ایران میز خریداری کنید.

 

تختخواب

مهم ترین عضو اتاق خواب از نظر کارشناسان و متخصصین دکوراسیون همواره تخت خواب بوده است. این کالای به ظاهر ساده آنقدر مهم است که می توانید میزان درآمد شما را نیز تعیین کند. احتمالا می خواهید بدانید چگونه؟؟؟ خب ما به شما می گوییم. هر انسان بایستی به خوبی استراحت کند و تنها بعد از این حالت است که می تواند بهترین کارایی خود را داشته باشد البته که موارد استثنا نیز وجود دارند اما موارد استثنا بسیار اندک بوده و غالب مردم در شرایط عادی و غیر استثنا زندگی می کنند. استراحت خوب و کافی می تواند کارایی شما را افزایش دهد و افزایش کارایی به منزله آمادگی برای پیشرفت همه جانبه است. و صد البته که استراحت خوب و کافی مستلزم فضای استراحت استاندارد، ارگونومیک و آرامش بخش است. یک ترکیب ساده می تواند شما را به آرامش در حین خواب بیش از پیش نزدیک کند. تشک مناسب و استاندارد، ارتفاع کافی از سطح زمین، ابعاد تختخواب و نورپردازی محیط !!! به همین سادگی می توان آرامش را به فضای کوچک اتاق خواب دعوت کرد. برای انتخاب تختخواب با ابعاد و رنگبندی مناسب، ایران میز محصولات بسیار متنوع و متفاوتی را به شما عرضه خواهد کرد که می توانید با توجه به سبک دکوراسیون حاکم بر اتاق خواب تان، تختخواب، کمد، دراور، آباژور و روتختی تان را نیز انتخاب کنید و همه محصولات را به صورت یکجا و در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید، آن هم بدون هزینه ارسال و نصب!!! بدون دردسر ترافیک، اتلاف وقت و و و.

 

میز تلویزیون

تلویزیون کانون توجه اتاق نشیمن است. نقطه کانونی یک فضا بایستی بهترین جلوه را داشته باشد. جدای از کیفیت تصویر تلویزیون و زیبایی تلویزیون، میز تلویزیون نیز بسیار مهم و تاثیر گذار است و به همین دلیل در برخی موارد با وجود تغییر ندادن تلویزیون، بعد از چند سال میز تلویزیون را با یک نمونه به روز و زیباتر جایگزین می کنند. با توجه به سبک های متخلف می توانید میز تلویزیون خود را انتخاب کنید و از فروشگاه اینترنتی ایران میز در نهایت سادگی خریداری کنید. اگر طیف قهوه ای و یا کرم در فضای شما غالب است بهتر است از مدل های میز تلویزیون چوبی و یا ام دی اف استفاده کنید و حتی می توانید برای هماهنگی بیشتر با دیوار پشت تلویزیون، از مدل های میز تلویزیون پشتدار استفاده کنید که فضای بیشتری را پوشش می دهد و این به هماهنگ تر شدن چیدمان کمک می کند.

 

میز ناهارخوری

دومین عضو دکوراسیون اتاق نشیمن که بعد از مبلمان به عنوان قلب دکوراسیون شناخته می شود، میز ناهارخوری است. این کالای با ارزش راحت ترین راه ممکن برای جمع کردن افراد در کنار یکدیگر برای اتفاقی خوشمزه و جذاب است و حتی می توان از مباحثی چون تربیت فرزند خردسال تا مباحثه برای معاملات تجاری بزرگ را در هنگام صرف غذا انجام داد همانگونه که این روش ها بسیار مرسوم هستند. بهتر است با توجه به تعداد افراد خانواده تان اقدام به خرید میز ناهارخوری با ظرفیت مناسب کنید و حتی کارشناسان پیشنهاد می کنند حتی الامکان یک الی دو نفر بیشتر در نظر بگیرید تا برای میهمانان ناخوانده نیز فضایی مناسب و در خور شان خانواده تان داشته باشید. مدل های چوبی میز ناهارخوری را می توانید در فضاهایی با سبک روستیک، نیمه کلاسیک، کلاسیک و آنتیک استفاده کنید و پیشنهاد می شود از رنگ های سنگین تر و تیره برای این منظور استفاده کنید. از طرفی می توانید رنگ های جذاب، خیره کننده و فلشی را برای مدل های فلزی میز ناهارخوری انتخاب کنید.

سرویس خواب

حتما تا به حال جهیزیه عروس را دیده اید؟! اگر توجه کرده باشید، یکی از اصلی ترین بخش های آن سرویس خواب است. چرا که تعداد وسایل زیادی را شامل می شود و ارتباط و طرح و رنگ هر جزء کاملا باید با دیگر اجزا رابطه ای منطقی داشته باشد. کمد و دراور مناسب می توانند لباس های شما را در خود جای بدهند و از بهم ریختگی فضا جلوگیری کنند. معمولا سرویس خواب شامل قطعاتی همچون میز کار یا میز تحریر می شود و در کنار آن یک صندلی کوچک و نیمکت مانند نیز وجود دارد و اگر بخواهید این ترکیب را به خوبی تغییر دهید می توانید از انواع صندلی ارگونومیک و حتی صندلی های راحتی متناسب با سبک سرویس خواب تان استفاده کنید. جالب است بدانید که تمامی این محصولات را می توانید به همین الان از فروشگاه اینترنتی ایران میز سفارش دهید و حتی در دورترین نقطه کشور پهناور ایران، در کمتر از یک هفته سفارش تان را تحویل بگیرید.

برچسب های مرتبط

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


تا کنون 26759 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار