مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11459

فعالیت های مدلینگ ترلان پروانه

ترلان پروانه یکی از هنرمندان به نام کشور ما است که این روزها فعالیت های زیادی در بسیاری از عرصه های هنری از جمله مدلینگ انجام می دهد.مسلما زیبایی و ظاهر آراسته ایشان و همچنین پیروی از استانداردهای ...

ترلان پروانه یکی از هنرمندان به نام کشور ما است که این روزها فعالیت های زیادی در بسیاری از عرصه های هنری از جمله مدلینگ انجام می دهد. مسلما زیبایی و ظاهر آراسته ایشان و همچنین پیروی از استانداردهای مدل شدن دلایلی است که باعث پیشرفت ایشان در این زمینه شده است. با ما همراه باشید تا شما را با فعالیت های این هنرمند به نام در زمینه های مختلف از جمله مدل شدن آشنا کنیم. 

مدلینگ 

مسلما هرکسی نمی تواند مدل شود و در این راستا وارد شود. مدل شدن سختی ها و فرآیندهای خاص خود را دارد که باید طی شوند. در کل کشورها برای مدل شدن استانداردهای خاصی وجود دارد که ایران هم از این استانداردها مستثنی نیست. در ایران استانداردها مانند سایر کشورها متناسب با میانگین قدی مردم آن کشور و نیازهای آژانس مورد نظر برای مدل شدن است. البته نوع کار هم در راستای مدل شدن تاثیر زیادی دارد. به طور کلی حداقل قد مورد نیاز برای مدل شدن در نمایش های زنده بین آقایان 180 سانتی متر و بین خانم ها 170 سانتی متر است. البته بسته به سایز و اندام افراد از آنها در پروژه ها استفاده می شود به طور مثال معمولا از آقایان با میانگین قدی 187 سانتی متر و خانم ها با میانگین قدی 174 سانتی متر برای اجرای پروژه های مدلینگ استفاده می شود. در زمینه هایی مانند مدل عکس شدن که قد شخص مشخص نیست این موضوع اهمیت زیادی پیدا نمی کند و معمولا مدلینگ بر اساس چهره و تناسب اندام شخص صورت می گیرد. در ادامه با فعالیت های مدلینگ هنرمندان ایرانی از جمله ترلان پروانه آشنا می شویم.

ترلان پروانه

فعالیت های تبلیغاتی 

احتمالا زیاد دیده باشید که هنرمندان ایرانی و همچنین هنرمندان خارجی علاوه بر کار اصلی خودشان که بازیگری و یا خوانندگی است در سایر کارها از جمله کارهای تبلیغاتی هم شرکت می کنند و از این راه کسب در آمد می کنند. این فعالیت ها معمولا برای چهره های مشهور است و در سرتاسر دنیا انجام می شود. بازیگران زن ایرانی نیز به وفور در فعالیت های تبلیغاتی شرکت می کنند و از این راه کسب درآمد می کنند. یکی از این فعالیت های هنری مدلینگ است که به صورت گسترده ای برای تبلیغات آرایشی، لباس، پوشاک، عینک آفتابی و سایر وسایل استفاده می شود. یکی از بازیگرانی که این روزها در این زمینه وارد شده است و فعالیت هایی را هم در شرکت های اروپایی انجام داده است ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان است. ترلان پروانه در سنین کودکی با بسیاری از شرکت های تبلیغاتی همکاری کرده است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد به طوری که در برخی شرکت های اروپایی نیز مشغول به فعالیت است و برای تبلیغات کلاه زمستانی و همچنین پالتو برای آن ها تبلیغاتی انجام داده است.

مدل شدن ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه 

ترلان پروانه یکی از بازیگران مشهور کشور ما است که از سنین کودکی وارد حرفه بازیگری و هنری شده است. در اینجا بیوگرافی مختصری از زندگی ایشان آورده شده است:

ترلان پروانه در سن 3 سالگی برای ساخت یک تبلیغات از طرف یکی از شرکت های آگهی جذب شد.

کودکی ترلان پروانه

ورود ایشان به حرفه بازیگری دقیقا از همین جا شروع شد و کم کم وارد حرفه نمایش شد. ترلان پروانه در برنامه های آموزشی زیادی شرکت کرد و در شبکه جام جم و شبکه یک برنامه هایی اجرا کرد که در معروفیت و شناخته شدن ایشان نقش بسزایی داشت سپس کم کم در فیلم های متعددی از جمله سریال بچه های خیابان از همایون اسعدیان، فیلم رویای آخر از مهرداد خوشبخت و فیلم های دیگر ایفای نقش کرد در این فیلم ها و سریال ها استعداد و هنر ترلان پروانه برای کارگردانان و هنرمندان زیادی ثابت شد  و این زمینه ای شد که به طور جدی وارد این حرفه شود. ترلان پروانه تا به امروز نزدیک به 60 کار حرفه ای در سینما و تلویزیون انجام داده است. این خانم در سال 1390 در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به علت هنرنمایی در فیلم آهوی پیشونی سفید بهترین بازیگر فیلم در نقش دختر شناخته شد.  

ترلان پروانه بازیگر سینما

فعالیت های مدلینگ ترلان پروانه 

پس از حرفه ای شدن در زمینه بازیگری و ورود جدی به این عرصه پیشنهادهای زیادی در زمینه های مختلف به ترلان پروانه داده شد. این روزها در کنار بازیگری فعالیت دیگری به نام مدلینگ نیز انجام می دهد  و از زمانی که کمرون زیگزال طراحی لباس بانوان را آغاز کرد ، وی بعنوان مدل برند کمرون زیگزال برند پوشاک ایرانی نیز فعالیت کرد و شاید این نتیجه  داشتن چهره و اندام مناسب ایشان برای این کار باشد.

فعالیتهای مدلینگ ترلان پروانه

علت ورود به فعالیت های تبلیغاتی و مدلینگ 

مسلما شرکت های تبلیغاتی مختلف از افرادی برای تبلیغ کار خود استفاده می کنند که مورد اعتماد مردم باشند و مردم به عنوان الگو به آن ها نگاه کنند. ترلان پروانه یکی از بازیگرانی است که بسیار در بین مردم محبوب است و با شرکت در فعالیت های تبلیغاتی از جمله مدلینگ می تواند تاثیر زیادی بر روی فروش محصولات داشته باشد.

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26756 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار