مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11396

برندهای لاکچری و مشهور جواهرات

ما از جواهرات استفاده می کنیم تا ظاهری جذاب و دلربا داشته باشیم فرقی نمی کند که شما از یک دستبند شیک استفاده می کنید یا یک گوشواره و یا حتی یک ساعت مچی؛ نهایتا هدف شما ساختن یک ظاهر فریبنده است.

جواهرات بعنوان ساخته دست بشر، از گذشته تا به امروز بخشی از زندگی ما را تشکیل داده است. استفاده از جواهرات در گذشته نشاندهنده اصالت خانواده ها بوده ولی امروزه بسیاری از افراد براساس مد به انتخاب جواهرات می پردازند. معمولا روی جواهرات و طلاهایی که عیار بالایی دارند از پلاتین و نقره استفاده میشود که علیرغم ارزش بالایشان جلوه و زیبایی منحصربفردی نیز داشته باشند.  در واقع ما از جواهرات استفاده می کنیم تا ظاهری جذاب و دلربا داشته باشیم فرقی نمی کند که شما از یک دستبند شیک استفاده می کنید یا یک گوشواره و یا حتی یک ساعت مچی؛ نهایتا هدف شما برای استفاده از هر کدام از اینها، ساختن یک ظاهر دلربا و جلوه بخشیدن به چیزی ست که مدنظرتان است.

ما در این مقاله قصد داریم برندهای لاکچری و معروف جواهرات را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

برندهای مشهور جواهرات

بولگاری(Bvlgari):

بولگاری یکی از برندهای لاکچری و لوکس در زمینه مد و جواهرات است و مطمئنا همه شما با آن آشنایی دارید.  بخش بزرگی از موفقیت بولگاری بخاطر دقت ویژه و حفظ کیفیت محصولات این برند است. از نشانه‌های ویژه جواهرات بولگاری می‌توان به اشکال ضخیم، قطعات بزرگ، سنگ‌های کوژ تراش (به جا مانده از افسانه‌های ایتالیای دهه 60 میلادی)، رنگ‌های روشن و گلسان و نقوش میوه‌ای و قطعات کلاسیک ایتالیایی مثل گردنبند‌های چسبان، النگو و دستبند اشاره کرد.  برند بولگاری از سنگ‌های قیمتی خالص و طلای 18 عیار در محصولات خود استفاده می‌کند.

بولگاری

گراف(Graff):

گراف به خاطر کیفیت بالا و خدمات رسانی فوق العاده اش در میان ثروتمندان بسیار شناخته شده است و به علت طراحی و استفاده از سنگهای درشت و قیمتی شهرت جهانی دارد.

گراف

تیفانی(Tiffany) :

تیفانی اند کو که معمولا با نام تیفانی شناخته می شود، شرکت کالای لوکس آمریکایی و چندملیتی است، که در زمینه طراحی، ساخت و فروش جواهرات، اعم از طلا، نقره و الماس، فعالیت می‌نماید. این برند لوکس محصولات و جواهرات خود را نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان و کودکان نیز در نظر گرفته است. شهرت این برند، در بازار کالاهای لوکس، بیشتر برای کالاهای بخش الماس برند تیفانی می‌باشد و محصول ویژه آن، حلقه‌های نامزدی تیفانی است، که در بازارهای الماس، طلا و جواهرات بسیار مشهور می‌باشند.

تیفانی

کارتیه(Cartier):

معمولا این برند را بخاطر طراحی جواهرات سلطنتی می شناسید. در واقع تندیس پلنگ اعتبار خانه ی جواهرات بود. دوسِش(همسر دوک) در آن زمان سفارش ساخت تعدادی جواهر با همین موضوع را داد. خانه ی کارتیه طرح پلنگ را مرتباً تغییر می داد تا هربار دقیق و کاملتر شود و هربار بیش از پیش به آن فرم و حالتی شگفت انگیز و زنانه می بخشید.
جواهرات کارتیه به ریشه های هنری خود پایبند است ولی با تغییر سلیقه مردم و حرکت به سمت مدرنیته، در ظاهر محصولات خود تغییراتی ایجاد کرد تا همسو با نیازها و خواسته های دنیای مدرن باشد ولی علیرغم این موضوع هنوز هم بر این باور است که زیبایی و ظرافت جواهرات با سبک های گذشته و قدیمی معنا پیدا می کنند.

کارتیر

هری وینستون(Harry winston):

 جواهرات هری وینستون گرچه سبک کلاسیک دارند اما در میان تمام جواهرات و برندهای مختلف، بالاترین و عالی ترین رتبه را از آن خود کرده است.

وینستون کار خود را با تأسیس کمپانی معروفش در سال ۱۹۳۲ شروع کرد. برند وینستون با ساخت و فروش جواهرات ایالتی فعالیت خود را آغاز کرد و هنوز هم این خط تولید، قطب حیاتی برند معروف هری وینستون محسوب می شود. هر قسمت از قطعات تولیدی در این کمپانی توسط بهترین اساتید ساخته و دوام و ماندگاری هر کدام از این قطعات تضمین شده هستند.

هری وینستون

 

مطالعه کنید: جواهراتی ساخته شده با اشیای غیرقابل استفاده

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار