مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11384

گلشیفته فراهانی در فشن شو عجیب هفته مد پاریس

گلشیفته فراهانی، بازیگر سرشناس ایرانی نیز از چهره هایی بود که در نمایش برند شنل درفشن شو هفته مد پاریس حضور پیدا کرد و با پوشیدن لباسهای قدیمی برند شنل بعنوان یکی از مدل های شنل دیده شد.  

درفشن شو هفته مد پاریس اتفاقات عجیب و متفاوتی رخ داد که چشم همگان را متعجب کرد. پس از اجرای کت واک با استفاده از هواپیماهای کنترلی،نوبت به خود مدلینگها رسید که با ظاهری کاملا متفاوت از همیشه روی سن روند. بر روی صورت مدلینگ های تبلیغ لباس مجلسی زنانه ماسکی از گل قرار گرفته بود که تماشاچیان را متعجب و شگفت زده کرد و شاید این سیاست جذب مشتری آنها بود.  

هفته مد پاریس

به گزارش نمناک به نقل از دیلی میل، طراح ظاهر و لباس مدلها برای اینکه طراحیهایش در ذهنها بماند از این ترفند استفاده کرده است.

همچنین در این فشن شو عجیب هفته مد پاریس، برند شنل مانکن ها و مدلینگ های خود را به جنگل برد.

هفته مد پاریس

هفته مد پاریس

نمایش لباسهای پاییز و زمستان برند شنل در جنگل با استقبال زیادی مواجه شد و به خاطر متفاوت بودن این فشن شو رسانه های مختلف آن را ساپورت کردند.

گلشیفته فراهانی ، از چهره های مطرح سینمایی و بازیگر سرشناس ایرانی نیز از چهره هایی بود که در نمایش برند شنل درفشن شو هفته مد پاریس حضور پیدا کرد و با پوشیدن لباسهای قدیمی برند شنل بعنوان یکی از مدل های شنل دیده شد.  

گلشیفته فراهانی در فشن شو شنل


برند شنل در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل تأسیس شد. این برند امروزه بعنوان یکی از مهمترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه شناخته می‌شود. شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتایمر؛ نوه‌های پیر ورتایمر، تنها شریک کوکو شانل، در زمان تأسیس این شرکت، می‌باشد.

شنل، بخصوص در زمینه ارائه کالاهای لوکس و گران‌قیمت، مانند: لباس‌های آماده، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد.

 

 

 

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید

نوبت دهی1397/3/10

عجب حرکت هایی میزنه ها این

photocomment

جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26814 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار