مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11377

عجیب ترین مانکن های دنیای مد و فشن

در سالهای اخیر شاهد پیشرفت چشم گیر صنعت مادلینگ بوده ایم و همین امر سبب شده که رقابت مانکن ها در دنیای مد و فشن روز به روز بیشتر شود.

در سالهای اخیر شاهد پیشرفت چشم گیر صنعت مدل شدن و مادلینگ بوده ایم و همین امر سبب شده که رقابت مانکن ها در دنیای مد و فشن روز به روز بیشتر شود. از جمله عواملی که در دنیای مد و فشن مهم بوده و هر مدلی باید داشته باشد: سن، تناسب اندام، زیبایی و ... است. اما گاهی طراحان مد و فشن قوانین را می شکنند و معیار زیبایی را تغییر می دهند. ما در این مقاله تعدادی از عجیب ترین مدل های صنعت مد و فشن را برای شما آورده ایم تا بدانید که غیر ممکنی وجود ندارد حتی در دنیای مد و فشن.  

مطالعه کنید: مشاغل دنیای مد و فشن

زنی که به عنوان مدل مردانه کار می کند

کیسی لگلر «Casey Legler» زن 35 ساله با قد 1.88 متر و اندام بسیار نحیف که بعنوان یک مدل مردانه در صنعت مد و فشن مشغول فعالیت است. او نخستین زنی است که بعنوان یک مدل مردانه با آژانس فورد مادلز قرارداد بسته است.

مد و فشن

زنی که مبتلا به دیستروفی ماهیچه‌ای است

 «Jillian Mercado» زن زیبایی است که از آغاز تولدش به بیماری با نام دیستروفی ماهیچه‌ای مبتلا است.  این مدل جوان نه تنها ناامید نشد بلکه برای رسیدن به هدف زندگیش که فعالیت در دنیای مد و فشن بود، جنگید. 

او ابتدا بعنوان گزارش گر مجله مد و فشن استخدام شد، اما بعد از ملاقات با مدیر خانه مد دیزل، زندگیش تغییر کرد. در آن زمان مدیر خانه مد دیزل بدنبال مدل جوانی با سابقه فرهنگی بالا بود و بعد از دیدن جیلیان، فقط برای خنده و سرگرمی او را انتخاب کرد. از آن پس او بعنوان یک چهره دیزلی در کمپین های بعدی نیز فعالیت کرد.

دنیای مد و فشن

زن 85 ساله ای که مدل شد

معمولا فعالیت مدلها در صنعت مد و فشن تا سن 40 سالگی می باشد زیرا دنیای مد و فشن، دنیای زیبایی و شادابی و جوانی است و بعد از آن بعبارتی بازنشست می شوند اما «Daphne Selfe» با 85 سال سن به جهان نشان داد که زیبایی به سن نیست.

دنیای مد و فشن

این زن 85 ساله بدلیل مهارت های بالای خود سابقه فعالیت در صنعت مد و فشن را دارد. بی تردید می توان او را پیرترین مدلی دانست که در دفیله یا کت واک قدم می گذارد. همچنین این زن 85 ساله برای برند های مشهور جهانی از جمله برند دلچه گابانا نیز هنرنمایی کرده است.

مدلی که چشم هایش چپ است

 «Moffy»تمامی ویژگی های لازم برای مدل شدن و فعالیت در صنعت مد و فشن همچون زیبایی، تناسب اندام، جوانی و ... را دارد و تنها موضوعی که او را از دیگر مانکنها جدا می کند چشمهایش است. شاید هر کس دیگری جای او بود به خاطر چپ بودن چشمهایش فکر فعالیت در صنعت مد و فشن را نمی کرد اما او از آرزوهایش دست نکشید و توانست با تلاش فراوان و با وجود نقص عضوش به دنیای مد و فشن وارد شود.

صنعت مد و فشن

زنی که هم مدل مردانه و هم مدل زنانه است

 «Erika Linder» بر خلاف کیسی لگر که تنها بعنوان مدل مردانه در دنیای مد و فشن مشغول فعالیت است، هم بعنوان مدلی زنانه و هم مردانه فعالیت می کند. او آن قدر در حرفه اش مهارت بالایی دارد و کارش را به خوبی انجام می دهد که حتی زمانی که بعنوان مدلی مردانه در کت واک ظاهر می شود، باور نمی کند که او یک زن است. او از نگاه طراحان و مردم بسیار قابل تحسین می باشد.

صنعت مد و فشن

 مانکن مردی که یک پا ندارد

«Minksy» مدل فیتنس 24 ساله ای که یک پا ندارد ولی بدلیل زیبایی و اندامش بعنوان مدل انتخاب شده و آن قدر در حرفه اش مهارت دارد که نداشتن پا مانع پیشرفتش نشده است. او به خاطر تتوی بدنش انقدر جلب توجه می کند که می توان گفت قبل از دیدن پاهایش، تتوی بدنش به چشم می آید.

دنیای مد و فشن

زنی که بزرگ ترین دور کمر را دارد

«Mikel Ruffinelli» مدل چاقی که بزرگترین دور کمر را در جهان دارد. دور کمر او چیزی حدود 2.4 متر محاسبه شده است. شاید از نظر شما این هیکل و اندام اصلا زیبایی نداشته باشد ولی از نظر خودش چنین نیست. او نه تنها به اندام و هیکلش افتخار می کند بلکه اصلا بفکر لاغر کردن نیست. او هم اکنون در یک وبسایت در زمینه ی مد و فشن مشغول فعالیت است و در ازای هر عکسش 1000 دلار دریافت می کند.

دنیای مد و فشن

زنی که 2.2 متر قد دارد

«Amazon Eve» زن 34 ساله ای که با قد 2.2 متر بعنوان بلند قدترین مدل جهان در صنعت مد و فشن شناخته شده است.

مد و فشن

پدربزرگ 72 ساله ای که مدل لباس نوجوانان شده است

« Liu Xianping» اولین و پیرترین مانکن مردی که بعنوان مدل لباسهای دختران نوجوان در صنعت مد و فشن انتخاب شد. زمانی که در سال 2012 عکسهای این پیرمرد 72 ساله چینی منتشر شد، چشم های زیادی را متعجب و شگفت زده کرد. او در همان زمان طرفدارهای زیادی پیدا کرد و پیشنهادهای فراوانی در زمینه صنعت مد و فشن به او شد.

مد و فشن

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26814 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار