مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11375

انتخاب عطر مناسب برای افراد سیگاری

نکات ریزی برای انتخاب عطر وجود داره که توسط اشخاصی که اهل عطر هستند و عطر باز به حساب میایند دست به دست چرخیده و ما میخواهیم در اختیارتون قرار بدهیم که شما با دید باز تری عطر هارو خریداری کنید .

انتخاب عطر مناسب برای افراد سیگاری

نکات ریزی برای انتخاب عطر وجود داره که توسط اشخاصی که اهل عطر هستند و عطر باز به حساب میایند دست به دست چرخیده و ما میخواهیم در اختیارتون قرار بدهیم که شما با دید باز  تری عطر هارو خریداری کنید .

یکی از این نکات ، مخصوص افراد سیگاری است . همانطور که خودتون میدونید سیگار دارای بوی تند و تلخی است که هر کسی از بوی سیگار خوشش نمیاد و بوی سیگار روی لباس ، پلیور ، پالتو و ... و داخل ماشین ماندگار است .

بهترین و به صرفه ترین گزینه برای خلاص شدن از این بو نکشیدن سیگار است ولی میدونم کسی اهمیت نمیده .

خب دوستان همانطور که میدونید سیگار بوی تلخ ، افسرده ، سرد و بی روحی رو از خودش بجا میگذارد ولی برعکس فکرتون و چیزی که عقل میگه سیگار تمایلی به بوی گرم و شیرین ندارد .

بعضی از عطر ها وقتی که با بوی سیگار ترکیب میشوند بوی خیلی خوبی ساخته میشود و کاملا دلنشین عموم افراد است . دوستان عزیز یکی از این ترکیب ها ترکیب عطرهای خاکی هستند .

عطرهای خاکی

چند نمونه از عطرهای خاکی : گرلن وتیور ، تام فورد گِری وتیور ، فردریک مال وتیور اکسترائوردینر ، کاروِن وتیور ، شوپار نوبل وتیور و ... .

مطالعه کنید: بیوگرافی تام فورد

حالا برای خانوم هایی که سیگار میکشند چه عطر هایی مناسب است : هرمس کلی کلش و عطر های شیپق مدرن و چرم زنبقی مثل شنل کوییغ دِروسی که این عطر ها بسیار خوب با بوی سیگار برای خانوم ها ترکیب میشوند .

 

 عطرهایی که با بوی سیگار و تنباکو و توتون ساخته میشوند

 

به غیر از این عطر ها که با بوی سیگار ترکیب میشوند بوی خوبی میگیرند ، عطر هایی وجود دارند که آن ها را از بوی سیگار و تنباکو و توتون میسازند و خیلی هم محبوب هستند .

این شرکت ها مدعی هستند که این عطر ها را برای افرادی که به بوی سیگار علاقه مندند ساخته است و جزو عطر های محبوب و پرفروش آن شرکت ها بوده اند .

کاپیتان بلک

رایحه ی کاپیتان بلک از توتون پیپ کاپیتان بلک و ترکیبات معطر جنگلیست و بدنه ی چرمی کاپیتان بلک نشانه ی اصالت فرانسوی اوست .

لالیک چوب

لالیک عطری با رایحه ی گرم و تلخ است که در سال 2006 در بازار ادکلن و عطر عرضه شد و برای فصل های سرد مناسب است و عطری جذاب میباشد .

Etat Libre d`Orange Jasmin et Cigarette

عطر زنانه Etat Libre d`Orange Jasmin et Cigarette ( اتت لایبرد اورنج جاسمین ات سیگرت ) در کشور فرانسه تولید میشود که در سال 2006 به بازار عرضه ی جهانی وارد شد . رایحه این عطر زنانه برگرفته از یونجه خشک و تنباکو میباشد .

عطری با رایحه ی حشیش

 

بلک افغان

دوستان عطری وجود دارد که خیلی از شما ها اسمش رو شنیدید واز قیمت بالای آن مطلع هستید و جالبه بدونید این عطر از مواد مخدری به اسم حشیش تولید میشود و فقط به دلیل اینکه مدیر این شرکت افغان میباشد و معتقد است حشیش خوش بو ترین بوی جهان است .

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26813 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار