مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11348

بلاگر کیست؟

در عصر رسانه،تبلیغات و آگاهی برای بسیاری از افراد راه جدیدی را به وجود آورده است که یکی از رایجترین آنها نوشتن یا اصطلاحا بلاگ کردن است...

در عصر رسانه، تبلیغات برای بسیاری از افراد راه جدیدی را به وجود آورده که یکی از رایج ترین آنها نوشتن یا اصطلاحا بلاگ کردن است. از سالها قبل اشخاصی صاحب نظر در وبلاگ ها یا وب سایت های محبوب و یا در قالب مجلات چاپی ، موضوعات مختلف را به نقد می کشیدند .البته این جریان پیشرفت کرد و صاحبین مشاغل امکانات خود را در اختیار این اشخاص قرار میدادند تا یک نظر واقعی در مورد کالا یا خدمت آنها به مخاطبین وفادار آن بلاگر یا اینفلوئنسر داده شود که طبیعتا در شرایط مختلف تاثیرات مختلف هم نیز داشت .

  • اگر تماما تعریف و تمجید بود ، در ذهن مردم تبلیغات جلوه میکرد.
  • اگر در بعضی موارد نقاط ضعف عنوان میشد اما در نهایت با یک نتیجه گیری مطلوب به پایان می رسید ، ذهن خواننده را درگیر خود میکرد. 

 

انواع بلاگر

 

مد نویسی دیجیتالی ، از سال ۲۰۱۲ میلادی با ظهور برترین استارت آپ دنیا در دو دهه اخیر (اینستاگرام) وارد مرحله جدیدی شده است و روزانه میلیون ها کاربر اینترنت از سراسر جهان، دنیای جذاب مد و فشن ویک ها را از لنز دوربین رسانه های دیجیتالی به خصوص فشن بلاگر ها (fashion blogger) دنبال می کنند. فشن بلاگر ها، مفهومی جدید در سبک زندگی دیجیتالی امروز ساکنان عصر دیجیتال هستند که در معرفی برندها و رونق استارت آپ های لاکچری نقش بسیار دارند. ناگفته نماند که بلاگر شدن سن و سال نمی شناسد، مانند بدی وینکل که در حال حاضر یک از مشهورترین بلاگرهای مسن اینستاگرام است و بالای 90 سال سن دارد.

چگونه بلاگر شویم؟

خیلی ها به اشتباه فکر میکنند با نصب برنامه های اجتماعی از جمله اینستاگرام که امروزه بسیار رایج شده، و با گذاشتن چند عکس یا نوشته آن هم بی هدف، می توانند به جذب فالور و محبوبیت برسند و بلاگر اینستاگرام شوند در حالیکه اصلا اینچنین نیست شما در آغاز باید شرایط بلاگر شدن را بدانید چرا که بلاگر شدن فقط تفریح و چندتا عکس نیست بلکه برای بلاگر شدن ابتدا باید برای خود هدفی را مشخص کنید به اینصورت که قصد دارید خروجی بلاگ شما چه باشد و مخاطبین شما با دنبال کردنتان قرار است به چه چیزی برسند؟

پس باید در آغاز راه تعیین کنید که می خواهید در چه زمینه ای فعالیت داشته باشید؟ بعنوان مثال قصد دارید کالایی را بفروش برسانید؟ یا به کسی در زمینه ی خاصی کمک کنید؟ بعد از مشخص کردن هدفتان لازم است لحن خاصی را نیز برای خود انتخاب کنید.

مطالعه کنید: چگونه یک اینفلوئنسر موفق شویم؟

چگونه بلاگر اینستاگرام شویم

بعد از اینکه هدفتان کاملا مشخص شد باید بدنبال یک پلتفرم مناسب باشید. در بین ایرانیان معمولا اینستاگرام، توییتر و تلگرام محبوبیت و کاربران بیشتری دارند؛ از آن جایی که اینستاگرام مخاطب و محبوبیت بیشتری دارد معمولا همه به دنبال این هستند که گونه بلاگر اینستاگرام شوند بنابراین شما می توانید با انتخاب اینستاگرام به عنوان پلتفرم و با نصب نرم افزارهای کاربردی اینستاگرام، بلاگر اینستاگرام شوید؛ البته اگر هدف شما خیلی بزرگ است بهتر است به سراغ وبسایتها بروید و از افرادی که در زمینه سایت سازی تخصص دارند،کمک بگیرید و بخواهید که برای شما یک وبسایت طراحی کنند.

در گام بعدی باید در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید. افراد زیادی در این زمینه هستند که می توانید از آن ها برای کارهای خود الهام بگیرید. به مسئله کیفیت عکس ها دقت داشته باشید. هر چقدر که عکس از نظر کیفیتی بهتر باشد، بالطبع توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. برای اینکار می توانید از برنامه های متنوعی که مخصوص ادیت عکس هستند استفاده کنید. اگر تصمیم گرفتید بلاگر اینستاگرام شوید، فعال باشید و سعی کنید هر روز پست با کیفیت و جذاب بگذارید. سعی کنید با افرادی که شما را فالو می کنند یا شما آن ها را فالو می کنید، ارتباط داشته باشید. برای مثال عکس های آن ها را لایک کنید، کامنت بگذارید و یا حتی استوری های آن ها را ببینید. این کار باعث اعتماد متقابل می شود و آن ها نیز شما را فراموش نخواهند کرد. سعی کنید هر روز پست بگذارید، اما اگر برای شما مقدور نیست می توانید به چند پست در هفته اکتفا کنید و بیشتر استوری بگذارید. سعی کنید از عکس های خودتان استفاده کنید. در صورتی که از عکس های دیگران استفاده می کنید، آن ها را تگ کنید. فراموش نکنید که حتما نام خوب و جذابی برای وبلاگ و یا پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید. این نام مخصوص شماست و باعث می شود تصویری از شما در اذهان عمومی شکل بگیرد.

بلاگر شدن مانند خیلی از شغل‌ها سختی های خودش را دارد و حتی گاهی لازم است از تفریحات و سرگرمی هایتان کم کنید تا بتوانید به هدفتان برسید. توصیه ما به کسانی که می خواهند بلاگر شوند، این است که در آغاز راه، بلاگر شدن را بعنوان شغل دوم در نظر بگیرند و بعد از اینکه به موفقیت دلخواهشان رسیدند بعنوان شغل اصلی به بلاگر شدن نگاه کنند.

فشن بلاگر کیست؟

فشن بلاگر، بلاگری هست که به دنیای مد و لباس علاقمند است و تلاش می‌کند از قدرت رسانه های دیجیتالی استفاده کرده و در این زمینه به تولید محتوای متنی،‌ تصویری و ویدیویی اقدام کند. فشن بلاگر ها، هم پسر هستند هم دختر، هم بانوان مسن هستند هم مردان خوش تیپ که سبک زندگی آنها به نوعی با دنیای فشن آمیخته شده و تلاش می کنند تا مخاطبان خود را هر روز با برندها و طرح ها  و رویدادهای مختلف این دنیای رنگارنگ آشنا کنند. توجه داشته باشید مدل بودن با بلاگر فرق دارد برای مدل شدن فاکتورهای خاصی از قبیل وزن، قد و ... مد نظر است که توسط افراد متخصص تعیین می شود و شما باید این فاکتورها را داشته باشید تا بتوانید از دید متخصصین تایید شوید ولی برای بلاگر شدن این فاکتورها وجو ندارد و تنها باید مراحلی که در بالا به آن اشاره کردیم را مدنظر قرار دهید تا بتوانید موفق باشید. (برای آشنایی با مدلهای معروف می توانید مقاله های  10 مدل مرد برتر در جهان و 10 مدل برتر زن جهان را مطالعه کنید. )

فشن بلاگرفشن بلاگر

فشن بلاگر در واقع رسانه ای تبلیغاتی غیر رسمی برای برندهای مطرح و غیر مطرح است. این افراد به قدری بر صنعت مد و فشن تاثیر می گذارند که امروزه مارک ها و برندهای مختلف برای فروش و تبلیغ محصولات مارک خود به آن ها روی می آورند. برندهایی که از فشن بلاگرها استفاده می کنند، در زمینه هزینه و میزان تاثیرگذاری بر افکاری عمومی، موفق تر هستند. این افراد تاثیر خیلی زیادی بر هدایت افکار عمومی دارند، به طوری که در تصمیم گیری اینکه چه بپوشیم و چطور به تزئین خانه های خود بپردازیم، تاثیر بسزایی دارند. فشن بلاگر ها معمولا فارغ التحصیل دانشکده های مد و لباس و هنرهای زیبا و امثالهم نیستند. بسیار مشاهده شده است که دختری در فلان شهر دنیا، با استفاده از لباس های جذاب رنگارنگ و طرح های خاص سنتی، صدها هزار بعضا میلیون ها فالور داشته و همین موضوع، سبب افزایش توجه مزون‌ها و برندهای دنیا برای استفاده از وی و کانالش برای تبلیغ می شود.

فشن بلاگر

فشن بلاگر ها، همچون توریسم بلاگرها یا فود بلاگرها، گردشگری را بخشی از برنامه زندگی خود می دانند و سعی می‌کنند دنیای مد را در لوکیشن های مختلف در اختیار جامعه مخاطبانشان که سنین مختلف هستند، قرار دهند. بعضا برخی از هتل ها، موسسات گردشگری، محل های تفریح، غذا خوری و ورزشی، از فشن بلاگرها دعوت می کنند که به مکان آنها رفته و طرح های خود را با لوکیشن آنها منتشر کنند تا زمینه تبلیغ فعالیت آن ها در صفحات و کانال های مجازی فشن بلاگر ها شود و مخاطبان بیشتری جذب کنند.

چگونه فشن بلاگر شویم؟ تفاوت فشن بلاگر و بلاگر در چیست؟

فشن بلاگر کسی است که فقط در زمینه لباس،جواهرات، ساعت ، اکسسوری و در کل هر چیزی که مربوط به مد و پوشاک باشد فعالیت می کند و مردم را با دنیای مد و استایل های جدید آشنا می کند در حالی که بلاگر یک معنای کلیست و همانطور که بالاتر توضیح دادیم بلاگر دارای چندین شاخه است که فشن بلاگر تنها یکی از شاخه هایش می باشد.

امروزه مردم دوست دارند در دنیای مد سرک بکشند و از جریان ترندها باخبر شوند و سبک و پوشش افراد مشهور را دنبال کنند و یا بطور مثال بدانند  که رنگ سال چه رنگیست؟ چه مدل لباس،کفش،کیف و ... مد شده است؟ افراد مشهور چه سبک لباسی را انتخاب میکنند؟ ترفندهای آرایشی چیست؟ چه مدل آرایشی مد شده است؟ و ...

چگونه فشن بلاگر شویم

اینها تمام چیزیست که مردم در دنیای مد بدنبال آن هستند و اینجاست که یک فشن بلاگر می تواند وارد عرصه شود و تمامی این نیازها را پوشش دهد و در دنیای مد پیشگام باشد. یک فشن بلاگر باید بتواند به گونه ای فعالیت کند که پاسخگوی  تمامی مخاطبینش با سلیقه های متفاوت باشد ولی برخی از فشن بلاگرها تنها برندهای معروف و مشهور را معرفی می کنند.

درآمد فشن بلاگرها

همانطور که پیش تر گفته شد این شغل به عنوان یکی از درآمدسازترین شغل ها به شمار می رود. چند راه اصلی برای کسب درآمد این افراد وجود دارد. اولین راه این است که آنها با استفاده از معرفی برندهای مختلف به کسب درآمد می پردازند. بدین صورت که آن ها از محصول مورد نظر خود عکسی در صفحه خود می گذارند و سپس فالوران خود را تشویق می کنند که از آن محصول خرید کنند. راه دیگر برای کسب درآمد این پیشتازان مد و فشن، تبلیغ برند خاصی است. بدین صورت که خود مسئولین برندها و مارک ها به سراغ فشن بلاگرها رفته و با پرداخت هزینه ای که بستگی به تعداد فالورها و دسته بندی اینفلوئنسرها و بلاگرها دارد، از آن ها می خواهند برای تبلیغ محصول آن ها اقدام کنند. یک راه دیگر این است که خود فشن بلاگر برای تبلیغ در یک محل خاص، مهمانی و یا یک ایونت حضور پیدا کند و درباره آنجا تبلیغ کند.

فشن بلاگر

فشن بلاگرهای معروف مرد

دیوید بکهام، ستاره محبوب و معروف فوتبالست که بعنوان بلاگر اینستاگرام 37 میلیون دنبال کننده دارد. . همسر دیوید بکهام، ویکتوریا بکهام تاجر و طراح مد است که در این زمینه بسیار موفق است. این زوج موفق دارای چهار فرزند هستند. دیوید بکهام با شرکتهای تجاری از قبیل سامسونگ، H&M و ... همکاری داشته همچنین از شرکای تجاری بکهام میتوان آدیداس را نام برد. با وجود قراردادهای تجاری متفاوت و موفقیتهایی که همسرش ویکتوریا بدست آورده، ثروت این زوج چیزی بیشتر از ملکه انگلیس محاسبه شده است. 

فشن بلاگر

آدام گالاگر، سوپراستار و بلاگر اینستاگرام، با بیش از 2 میلیون دنبال کننده در صنعت مد و فشن مشغول فعالیت است.

بلاگر کیست؟

نیک وستر طراح مد است و بدلیل سبک خاصی که در پوشیدن لباس هایش استفاده می کند، شهرت دارد.

بلاگر کیست؟

فشن بلاگر های معروف زن

کیارا، مشهورترین و فعال‌ترین فشن بلاگر جهان، دختری 30 ساله ایتالیایی و مقیم لس آنجلس  است. وی بعنوان یک بلاگر اینستاگرام با بیش از 12 میلیون دنبال کننده در دنیای مد مشغول فعالیت است. وی در سال 2012 برند کیف و کفشی را با نام خودش به  ثبت رساند و در کنار شغل بلاگریش، از این راه نیز به کسب درآمد پرداخت.

بلاگر کیست؟

نگین میر صالحی بلاگری ایرانی است که قبل از تولدش، پدر و مادرش به آمستردام هلند مهاجرت کردند. وی  بیش از 4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. نگین برای برندهای مختلفی از جمله دلچه گابانا، کارتیه، گوچی  ، ورساچه، دیور، بولگاری و ... تبلیغ کرده است. وی در سال 2013 به عنوان بهترین فشن بلاگر اروپا انتخاب شد. 

بلاگر کیست؟

هدی کتان یا همان هدی بیوتی، متولد عراق و ساکن دوبی است وی از جمله تاثیر گذارترین بلاگر های زیبایی یا بیوتی بلاگرها در اینستاگرام با بیش از 25 میلیون دنبال کننده است.

بلاگر کیست؟

 

لیست برترین بلاگرها به ترتیب فالوورها

 

 

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید

الناز محبی1396/10/13

میشه توی یک مقاله چندتا از بلاگرهای معروف ایرانیو بگید و باهاشون مصاحبه هم بکنید؟

photocomment

جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار