مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11337

چگونه مثبت باشیم

هاله ای از انرژی در اطراف کل موجودات هستی وجود دارد، انسانها توانایی کنترل و اثر گذاری آن را دارا هستند

هاله ای از انرژی در اطراف کل موجودات هستی وجود دارد، انسانها توانایی کنترل و اثر گذاری آن را دارا هستند.به همین دلیل است که می گویند همواره خوش بین باشید و مثبت فکر کنید و حتی انتقال افکار منفی به صورت شوخی نیز کار درستی به حساب می آید….

جذب انرژی مثبت

انرژی مثبت
انرژی مثبت چیزی است که در ذهن خود تصوری خوب و درست از آن داریم عشق ،خوبی،محبت، صبر، امید،انفاق و….
انرژی منفی
انرژی منفی چیزی است که در ذهن خود تصویربدی از آن داریم خود خواهی ،نفرت، تاریکی ،دروغ‌ ،بد جنسی ،کینه‌، نا امیدی،تعصب، و یاس و اندوه ….

بدیهی است هر چیز مثبت ، مثبت خود را جذب می کند و هر چیز منفی ، منفی خود را، از غیبت‌ کردن، تهمت‌ زدن، قضاوت نسنجیده کردن در مورد افراد یا حوادث‌، حسادت‌، دروغ‌، جر و بحث و رنجاندن دیگران پرهیز کنید، با انجام دادن این اعمال به دور خود نیروهای منفی جمع آوری می‌کنید و کسی که قرار است از این نیروهای منفی عذاب کشد، شماهستید. زمانی که به دیگران خوبی و کمک می‌کنید، تجمعی از نیروهای مثبت را به دور خودتان فراهم می‌آورید و این نیروهای مثبت باعث آرامش و شادی شما می‌شوند.نور در جستجوی نور است و ظلمت در جستجوی ظلمت پس چنانچه ما کاملاً مثبت یا کاملاً منفی بشویم کم کم به سراغ اشخاصی می رویم که مانند خود ما هستند. اما نباید فراموش کرد که ما خود مثبت و یا منفی را انتخاب می کنیم زیرا انسان با بیان مطالبی ، قادر است میدان انرژی اطراف بدنش را تحت تأثیر قرار دهد حال این مطالب می تواند مثبت یاشد یا منفی خودتان قضاوت کنید….



شاد زیستن و شاد بودن  آسان است اگر ما بخواهیم :

جذب انرژی مثبت


۱- روز خود را با دعا، نیایش و شکرگذاری شروع کنید:

دعا و شکرگزاری شما را به منبع خلقت وصل می کند،شکرگزاری به شما احساس بودن و داشتن می‌دهد، و این احساس خود به افزایش آرامش و نشاط منجر می‌شود. شما به خاطر آن چه که دارید شکر می‌کنید، نعمت‌های معنوی زیادی از قبیل شادی‌، سلامتی‌، صداقت و آرامش درونی به شما عطا شده است‌ پس به خاطر آنها شکرگزار باشید.

۲-در هر وضعیتی جنبه مثبت را فراموش نکنید:

جنبه مثبت و منفی دیدن هر چیز به برداشت ذهنی باز می گردد. در همه چیز خیر و در همه کس روح الهی نهفته است. وقتی با این دید ، به زندگی بنگری خیر و برکت الهی از کائنات به سوی شما سراریز می شود.

جذب انرژی مثبت
۳-همان طور با مردم رفتار کنید که مایلید با شما رفتار شود

وقتی روز خود را با دلخوری آغاز می‌کنید، باور کنید تمام روز تباه می‌شود وقتی به این بیندیشیم که دیگران هم مانند ما از ارزش وجودی برخوردار هستند، دیگر مایل نیستیم در مقابل آن‌ها جبهه‌گیری کرده و احساسات منفی را نثارشان کنیم. توجه داشته باشید که رفتار آگاهانه ما سبب می‌شود انرژی مثبت اطرافیان را به سوی خود جذب کرده و باتری وجودمان را با انرژی مثبت آن‌ها شارژ کنیم.

۴-از دلخوری دست بکشید
بگذارید گذشته در گذشته بماند ما نباید به گذشته فکر کنیم.وقتی خاطرات ناخوشایند گذشته را در ذهنمان جا می‌دهیم، مطمئنا حس خوبی نخواهیم داشت. پس با  بخشیدن می‌توانیم مقدار زیادی انرژی مثبت جذب کنیم.

جذب انرژی مثبت

۵- در مقابل دیگران جبهه نگیرید

هنگام معاشرت با دیگران سعی کنید در مقابل آنها جبهه نگیرید .به دیگران اجازه دهیدکه دیگران حرف خودشان را بزنند و عقاید خود را ابراز کنند. تا مردم جذب طبیعت آرام شما شوند و انرژی مثبت شما به آنها هم منتقل شود.

۶- اوقاتی به طبیعت بروید

اگر مایلید که انرژی مثبت جذب کنید به طبیعت بروید، به گل‌ها و درختان،آسمان بنگرید و از آنها انرژی مثبت بگیرید.

جذب انرزی مثبت

امروز را صرف شادی بخشیدن به خود و دوستانتان کنید. فردا غذای سالمی بخورید. روز بعد با خودتان صادق باشید.اگر موضوعی شما را ناراحت کرد، به موضوع‌ِ دوست داشتنی فکر کنید. روز بعد را در تفکر آرام سپری کنید. شما با سپاسگزاری می‌توانید روحتان را پاک و نیروهای آن را در جهت مثبت و صعودی افزایش دهید و این مسئله باعث باز شدن درهای بی‌شماری از نیروهای مثبت از کائنات به روی شما می‌شود.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26814 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار