مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11317

10 عطر شگفت انگیز برای آقایان

از میان تمام عطرهای شگفت انگیزی که وجود دارند میتوان به 10 عطر کلاسیک مردانه اشاره کرد که راز موفقیت این عطرها را باید اول از هر چیز در بوی جاودانه آنها بررسی نمود.

عطر مردانه کریستین دیور (Christian Dior Eau Sauvage)

این عطر که در سال ۱۹۶۶ توسط ادموند رودنیسکا خلق شد یکی از بهترین و موفقترین محصولات کریستین دیور بشمار می رود. این عطر یکی از اولین عطرهایی بود که حاوی ماده هدیون (Hedione) یا گل یاس دی هیدرو بود، یکی از حدود ۹۰۰ مولفه ی مولکولی یافته شده در گل یاس که بوی مرکبات را در ذهن زنده می کند.این ماده که نت های پایین تری نسبت به نت های سنتی مرکبات دارد، باعث شده تا کریستین دیور ترکیبی پیچیده تر و ماندگارتری به دست آورد طوری که این عطر هنوز هم بالاتر از رقبای خود در بین عطرهای جدید قرار دارد و بی شک در لیست محبوبترین عطرهای کلاسیک مردانه جایگاهی ویژه دارا می باشد.

عطر مردانه کریستین دیور

عطر مردانه هرمس (Hermes Terre d’Hermes)

این عطر با رایحه ای خاکی، چوبی و ادویه ای و با نت های گریپ فروت، فلفل صورتی، گل شمعدانی، سدر، و گیاه وتیور عطری گرم و هیجان برانگیز را بوجود آورده است.. این عطر خوشبوی مردانه از معدود عطرهایی است که به صورت پرفیوم هم در بازار موجود است.

عطر مردانه هرمس

عطر مردانه کرید گرین (Creed Green Irish Tweed)

از بین تمامی رایحه های کرید، احتمالا گرین آیریش توئید از همه مشهورتر است. از جمله ی طرفداران این عطر سبز، چوبی و پودری (که نت های برگ بنفشه، چوب صندل، و زنبق دارد) ستارگان هالیوود نظیر راسل کرو، جورج کلونی، و کلینت ایستوود و همچنین اعضای خانواده های سلطنتی مانند پرنس چارلز را می توان نام برد. موفقیت ماندگار این ادکلن که حدود سی سال از عمر آن می گذرد بوی خاص و تکرارنشدنی آن است.

عطر مردانه کرید گرین

عطر مردانه آرامیس کلاسیک (Aramis Classic)

این ادکلن در سال ۱۹۶۴ تولید شد و در حدود ۱۲۰ کشور به فروش رسید و همچنان با قدرت پیش می رود؛ موفقیت و ماندگاری خویش را مدیون رایحه ی گرم و کاملا مردانه است که مخلوطی از نت های مرکبات، ترنج، مریم گلی، چوب صندل، و چرم است. این ادکلن ماندگار، همان گونه است که یک ادکلن کلاسیک مدرن باید باشد؛ بسیار خوشبو، مردانه و بسیار محبوب بانوان.

عطر مردانه آرامیس کلاسیک

عطر مردانه گرلن وتیور (Guerlain Vetiver)

این ادکلن با رایحه ی خوش چوبی از ترکیب ادویه، تنباکو، و مرکبات و توسط جین پل گرلین ساخته شد. گرلن وتیور در زمان تولیدش در سال ۱۹۶۱ بازار را به تسخیر خود در آورد. علت این امر، عطر و بوی خاکی ریشه گیاه وتیور بود.

عطر مردانه گرلن وتیور

عطر مردانه آکوا دی پارما (Acqua di Parma Colonia)

اگر ماندگاری و طول عمر را نشانه ای از یک عطر کلاسیک بدانیم، عطرهای کمی هستند که می توانند با جایگاه آکوا دی پارما در این فهرست جای بگیرند. این عطر در سال ۱۹۱۶ در ایتالیا ساخته شد و از آن زمان تا به امروز به یکی از محبوبترین نمادهای مد ایتالیا بدل شد. علت محبوبیت این عطر را باید در قابلیت تطبیق پذیری و رایحه همه پسند آن جست.بوی این ادکلن در ابتدا بوی مرکبات سیسیلی را زنده می کند و به سرعت رایحه ی علفی و گلی را به خاطر می آورد. آکوا دی پارما روی پوست بوی پایه ای گرم و خاکی بر مبنای گیاه وتیور، چوب صندل و نعناع هندی را می پراکند که باعث شده این ادکلن در روز یا شب مورد توجه همه باشد.

عطر مردانه آکوا دی پارما

عطر مردانه الد اسپایس (Old Spice)

این عطر فوق العاده قطعا در میان محبوبترین عطرهای کلاسیک مردانه جای می گیرد، بزرگترین دلیل آن هم محبوبیت روزافزون آن در میان مردان مختلف از تمامی سنین و سلیقه هاست.

عطر مردانه الد اسپایس

عطر مردانه باس باتلد (Boss Bottled)

باس باتلد با نت خاص وانیلی، نت های چوبی مردانه و عمیق و نت دلپذیر سیب که مشهورترین نت آن است، هنوز هم در فهرست پرفروش ترین عطرهای جهان قرار دارد.اگر فروش را ملاک قرار دهیم، قطعا باس باتلد برنده نهایی است: تا امروز بیش از هفتاد میلیون بطری از این عطر در سرتاسر دنیا به فروش رفته است.

عطر مردانه باس باتلد

عطر مردانه پنهالیگون بلنهایم (Penhaligon’s Blenheim Bouquet)

این عطر در سال ۱۹۰۲ برای دوک مالبرو ساخته شد و طی سالهایی که از عمر این عطر می گذرد، چهره های شاخص بیشماری از آن استفاده کرده اند. بلنهایم بوکی هنوز هم همان شهرت همیشگی را دارد. این عطر حاوی مخلوطی جاودانی و فرح بخش از مرکبات، چوب و فلفل سیاه است.

عطر مردانه پنهالیگون بلنهایم

عطر مردانه جیورجیو آرمانی آکوا (Giorgio Armani Aqua di Gio Pour Homme)

 عطر جیورجیو آرمانی آکوا یکی از معدود عطرهایی است که به جرات می توان گفت اگر آن را به هر مردی هدیه بدهید قطعا او را خوشحال خواهید کرد. این عطر که به صورت جداگانه هم با رایحه ی تلخ و هم با رایحه ی شیرین ساخته شده، روزهای شکوه و افتخار خود را در دهه ی ۱۹۹۰ سپری می کرد و فروش بسیار خوبی داشت. اضافه کردن نت های نعناع هندی، رز صخره ای، و چوب سدر کیفیتی استثنایی به این عطر بخشیده است. این عطر حداقل تا بیست سال آینده همچنان در لیست محبوبترین عطرهای کلاسیک مردانه جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

عطر مردانه جیورجیو آرمانی آکوا 

 

مطالب مرتبط:

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار