مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11278

ایده های مد برای آقایان

به دنبال مد رفتن کار چندان سختی نیست و فقط کافی است طبق ایده های مد پیش بروید تا قدم به قدم پا به دنیای مد بگذارید.

در مجله مد برندکده، می خواهیم نکاتی را بیان کنیم که شاید اغلب آقایان به آن ها توجه ندارند. این لیست یک راهنمای سریع وعملی برای ورود به دنیای مد است.

 

1- تناسب بهترین است

 بهترین پیشرفت ظاهری که میتواند استایل شما را بهبود ببخشد این است که مطمئن شوید همه چیز بیشترین تناسب را دارد. بیشتر مردان لباسهایی می پوشند که بسیار بزرگ است. مطمئن شوید هر چیزی که شما می پوشید تمام شکل بدن شما را در بر میگیرد بدون اینکه تنگ باشد. تناسب بد واگیردار است، که ما به آن "بیماری تناسب بد" میگوییم.

2- ساده باشید

شما به یک مجموعه لباس نیاز دارید که بسیار مناسب شما باشد، ولی به حد افراط نرسانید. بیشتر از سه قطعه جواهر یا بیشتر از 3 رنگ مختلف نپوشید. همانند خوانندگان راک لباس نپوشید مگر انکه یکی از آنها باشید. اگر میخواهی زرق و برقی باشید، یک ظاهر ساده اما شیک، یک پیراهن راه راه با یک کت سفید اسپرت، یک جین تیره، یک کمربند شیک و نوک تیز ترین کفشتان، یک ظاهر اسپرت به شما میدهد. شما همچنین میتوانید یک ساعت زرق برقی یا یک اکسسوری ساده مانند یک گردن بند جذاب به استایل خود اضافه کنید اما نه بیشتر.

3- دیدتان را نسبت به لباس غیر رسمی عوض کنید

لباس غیر رسمی خسته کننده نیست.می توانید با پیراهن یقه دار کمی تفریح کنید و از کسانی که لباس های غیر رسمی و اندکی متفاوت می پوشند ایده بگیرید.

4- به لباستان توجه کنید

بعضی ژاکت ها لاغر هستند و برخی بزرگ و گشاد. اولین قانون این است که نیم تنه بالایی و پایینی شما باید هماهنگی داشته باشند. اگر شما یک ژاکت بزرگ، گشاد و زمخت بافته شده می پوشید، پایین تنه شما نیز باید همانطور باشد. هیچ وقت یه ژاکت بافته شده را با یک شلوار ابریشمی زیبا نپوشید. در عوض، برای تنوع شلوار جین بپوشید.

5- هیچ وقت تنها به خرید نروید

اغلب اوقات اعتماد به فروشنده بسیار سخت است چون معمولا برای سودشان کار می کنند. با دوستانتان به خرید بروید و از نظرات صادقانشان استفاده کنید.

6- هیچ وقت قدرت جزئیات را دست کم نگیرید

به جزئیات همان گونه که با بخش های اصلی لباستان توجه دارید توجه داشته باشید. "جزئیات" میتواند یک شال، یک پوشت ظریف یا طرز گره زدن کرواتتان باشد.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26760 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار