مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11338

چگونه از نحوه غذاخوردن شخصیت افراد رو شناسایی کنیم

خانم ژولیت BOGHOSSLAN در یک تحقیقی منحصر به فرد در مورد خصوصیات اخلاقی و شخصیت روانی و خلق و خوی آنها و انتخاب و نحوه خوردن مواد غذایی به نتایج جالبی دست یافته.

متخصص علوم تغذیه‌ای و رفتارشناسی تغذیه ‌ای خانم ژولیت BOGHOSSLAN در یک تحقیقی منحصر به فرد در مورد خصوصیات اخلاقی و شخصیت روانی و خلق و خوی آنها و انتخاب و نحوه خوردن مواد غذایی به نتایج جالبی دست یافته.

طبق بررسی ها افرادی که مواد غذایی را آرام می‌خورند شخصیت روانی آرامی دارند و این افراد از شخصیت مختلفی برخوردار هستند. افرادی که غذاهای خود را مزه مزه می‌کنند و به طعم مواد غذایی اهمیت زیادی می‌دهند افرادی هستند که درزمان حال زندگی می‌کنند و از زندگی خود لذت می‌برند و روحیه شادتری دارند.
افرادی که غذاها را سریع می‌جوند و تند تند غذا می‌خورند افرادی عصبی هستند و معمولا به دیگران اهمیت فراوان می‌دهند و ارزش کمتری برای خود قائل اند.
افرادی که به بخش های مختلف مواد غذایی دربشقاب خود اهمیت داده و دوست دارند ترکیباتی مختلف ازهم جدا در بشقاب آنها وجود داشته باشد افرادی منظبط و دقیق هستند و مسئولیت‌پذیری در آنها بیشتر است .


افرادی که تمایل دارند تنها غذا بخورند افرادی از لحاظ روحی آسیب‌پذیرند و روحیه ای انزوا طلب دارند و به جزئیات درهمه چیز اهمیتی فراوان می‌دهند.
افرادی که غذای خود را با دیگران می‌خورند و از خوردن غذا در جمع لذت می‌برند افرادی اجتماعی هستند و میزان محبت و علاقه در این افراد نسبت به همنوعان خود بالاتر است.
افرادی که دنبال خوردن مواد غذایی جدید هستند و از خوردن غذاهای عجیب و غریب و جدید لذت می‌برند افرادی هستند ماجراجو، شجاع و با روحیه.
افرادی که هنگام انتخاب غذا در رستوران ها خیلی دقت می‌کنند و منوی غذا را مورد مطالعه دقیق قرار می‌دهند افرادی باهوش اما با روحیه اجتماعی آسیب‌پذیر می باشند.
بنابراین از نوع و نحوه انتخاب مواد غذایی افراد می‌توان روحیه و نوع شخصیت اجتماعی طرف مقابل را شناسایی کرد.
این شناسایی شخصیت به ویژه برای زوج های جوان و یا همکاران اداری می‌تواند خیلی مفید باشد.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار