مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11320

ویژگی های یک کت و شلوار با کیفیت

در تمام دنیا این مشکل وجود دارد، همین که یکی در حسرت کت و شلوار یک میلیونی می باشد، در حالی که دیگری می‌گوید این کت و شلوار پنج میلیونی چرا انقدر چیپ و بی‌کلاس است...

ویژگی های یک کت و شلوار با کیفیت

در تمام دنیا این مشکل وجود دارد، همین که یکی در حسرت کت و شلوار یک میلیونی می باشد، در حالی که دیگری می‌گوید این کت و شلوار پنج میلیونی چرا انقدر چیپ و بی‌کلاس است؟! در اینجا قرار نیست واقعا تصمیم بگیریم که کدام را بخریم؛ شاید این تصمیم را گاهی جیبمان برای ما بگیرد. فقط می‌خواهیم اگر قصد و موقعیت خرید یک کت تک و همچنین کت و شلوار را داشتیم انتخابی صحیح را داشته باشیم، پول خود را بی جهت صرف خرید کت و شلواری نکنیم که جدا از اینکه فیک می باشد کاملا برای خرید هم بی ارزش بوده است. حال با رعایت این نکات هنگام خرید می توانید یک کت و شلوار مرغوب با دوخت استاندارد و با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب کنید.

برند

برند یا همان مارک راحتترین و دم دستی ترین وزنه قیمت می باشد؛ اینکه کدام برند معتبر است را همه میدانیم اما واقعا هر کت و شلواری که روی آن یک برند چسبیده باشد ارزش خرید را دارد؟ خیر؛ زیرا برندها را میتوان بصورت متری از بازار تهیه کرد و روی هر کت شلواری چسباند. حال باید برای یک انتخاب صحیح نکاتی را مد نظر خود قرار دهید، یک اینکه برند به ظاهر و حتی مغازه ای که از آن خرید می کنیم بیاید. دو قیمت یک برند، بعنوان مثال اگر قیمت کت و شلوار با برند آکسفورد زیر 40 میلیون تومان باشد کاملاً نشان از فیک بودن آن است. حال اگر اصرای به خرید یک برند خارجی ندارید میتوانید یک برند معتبر ایرانی را بخرید که از لحاظ قیمت و کیفیت با برندهای سطح خوب خارجی در رقابت می باشند. ست کردن کت تک با تیشرت نیز برای همگان قابل توجه است. 

آستر

یک کت و شلوار بی کیفیت را براحتی می توان از روی جنس آسترش تشخیص داد؛ آسترهایی که صدای خش خش می دهند و حالت کاغذی دارند از جنس پلی استر هستند که فاقد الیاف طبیعی می باشد. آسترهای یک کت با کیفیت باید داری درصد قابل توجهی الیاف طبیعی بوده که حس تنفس داشته باشد.

درز

چک کردن درزها از بیرون و درون یکی از اصول مهم در انتخاب یک کت و شلوار مرغوب می باشد. درزهایی که از داخل کاملاً پوشیده شده اند یا با نوار اریب تمیز کاری شده اند نشان دهنده یک انتخاب مرغوب می باشد. زاپاس درزها هم میتواند نکته مهمی برای انتخاب صحیح باشد که نباید کمتر از حد استاندارد باشد.

یقه کت

یقه کت مهمترین و راحترین قسمت برای تشخیص یک کت خوب است. یک کت تک خوش دوخت و مرتب داری یقه ای تیز و صاف با زاویه های مرتب می باشد. تای یقه کت نباید شل و وِل و دارای منحنی باشد، قسمت زیرین یقه به هیچ عنوان نباید دارای دوخت بوده بلکه پارچه باید کاملاً یک تکه و یکسره باشد و یه هیچ عنوان نباید قسمت زیرین یقه کت، خط دوخت یا حالت دو تکه شدن حس شود.

جنس پارچه

مرغوبیت جنس پارچه می تواند یکی از کلیدی ترین نکات در انتخاب یک کت و شلوار مرغوب باشد. چرا که پارچه های پلاستیکی هرگز به برندهای معتبر تعلق ندارند. یک کت و شلوار با کیفیت معمولاً باید درصد بالایی از الیاف طبیعی در جنس پارچه آن استفاده شده باشد بافت پارچه و نرم بودن آن نشان از کیفیت و مرغوبیت آن می باشد.

دکمه

با وجود دکمه های مختلف با جنس و طرح های متفاوت دیگر باید دکمه های پلاستیکی را منسوخ شده به حساب آورد، برندهای معتبر گاهی از دکمه های چوبی، چرم ، فلزی و صدفی استفاده می کنند اما هنوز در این میان برندهایی هستند که از دکمه های پلاستیکی استفاده می کنند. دکمه ها باید طوری انتخاب شوند که همه دکمه ها شبیه هم و دارای لبه هایی صاف باشند و پشت آنها باید دکمه های کوچکی دوخته شده باشد تا مانع از پاره شدن پارچه شود.

طرح پارچه

خطوط پارچه باید کاملاً منظم باشد، خطوط یوک سرشانه باید دقیقاً به خطوط سرشانه وصل شوند. این یعنی تولید کننده کت و شلوار حاضر بوده کمی مصرف پارچه خود را بالا ببرد تا کت و شلوار خوش‌استیل و مرتب شود؛

مطالب مرتبط:

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار